عربستان در لیست سیاه مالی اروپا قرار گرفت

اتحادیه اروپا بالاخره عربستان سعودی را به لیست سیاه مالی اضافه کرد.
به گزارش رویترز، کمیسیون اروپا عربستان و پاناما را به لیست سیاه کشورهای دارنده پول کثیف افزود. اروپا این کشورها را خطری برای سیستم مالی و پولی خود می‌داند. اروپا عربستان و پاناما را به خاطر نداشتن کنترل کافی روی تامین مالی تروریسم و همچنین پولشویی در این لیست سیاه قرار داده است.
اتحادیه اروپا در این لیست 23 کشور را جای داده است که اکنون دو کشور عربستان و پاناما را نیز به آنها افزوده است. تمامی بانک‌ها و نهادهای مالی اروپا برای معامله یا ارتباط با این کشورها باید دستورالعمل‌هایی را به کار گیرند.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: با حمایت و اتحاد مردم، صد در صد از مشکلات عبور می‌کنیم راه سوء‎استفاده واردکنندگان از ارز دولتی بسته شد بیانیه مهم و راهبردی در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آیت‌الله مکارم شیرازی: تندروها مردم را از انقلاب جدا می‌کنند تعدادی شهید و مجروح شدند حمله انتحاری تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه در جاده خاش - زاهدان نماینده ایران در دیوان لاهه خبرداد: رای قضات دیوان لاهه به نفع ایران و رد اعتراض آمریکا در دیدار با وزیر دفاع موقت آمریکا عبدالمهدی: حضور هیچ پایگاه نظامی خارجی در عراق را نمی‌پذیریم اعتراض سفارت ایران در لهستان به نشست ورشو شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی فاش کرد؛ جزئیات روابط پنهانی سعودی‌ها و اسرائیل طی سال‌های اخیر عربستان در لیست سیاه مالی اروپا قرار گرفت انتقاد مادورو از دنباله روی «کورکورانه» اروپا از آمریکا تحلیل سیاسی هفته رئیس کل بانک مرکزی: رشد تورم و نقدینگی کنترل شده است استاندار تهران: نمایشگاه بهاره همواره محل مراجعه مردم بوده است قیمت حج 98 حدود 30 میلیون تومان تمام می‌شود بهترین قدردانی حاکمیت از ملت