وزیر کشور: در برابر اخلال‌گران فضای عمومی کوتاه نخواهیم آمد

وزیر کشور در چهاردهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مهم و موثر انقلاب اسلامی در 4 دهه اخیر گفت: در برابر تخریب‌کنندگان و اخلال‌گران فضای عمومی کوتاه نخواهیم آمد.
به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: در این شرایط نباید فضای ناامیدی، یاس و تخریب در شرایط داخلی کشور حاکم شود. وزیر کشور در ادامه گفت: دشمنان ملت و کشور ایران اسلامی بارها در این زمینه، تلاش کرده‌اند اما به مقصود خود نرسیده‌اند و این بار نیز نتیجه‌ای نخواهند گرفت. با این حال وظیفه داریم شرایط جاری کشور را به نحو مطلوبی اداره کنیم تا ضمن خدمتگزاری شایسته به مردم، دشمن را ناکام بگذاریم. رحمانی‌فضلی در فراز دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در توزیع و عرضه گوشت در بازار اشاره کرد و با مرور آثار نامطلوب این موضوع بر افکار عمومی گفت: تحول هرچه سریع‌تر در این عرصه برای ارتقای رضایتمندی نسبی مردم، مورد تاکید ریاست محترم جمهوری است و امیدواریم با تحرک مضاعف دستگاه‌های مسئول، حساسیت‌های موجود افکار عمومی در این زمینه‌ مرتفع شود. وزیر کشور ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی به جد موضوع را دنبال و سریعاً ایرادات را مرتفع و پیشنهادات کارآمد را ارائه کنند تا بر مبنای یک راه‌حل منطقی عمل کرده و از این مسئله عبور کنیم.
او مجدداً بر اهمیت و حساسیت کم و کیف روند تبلیغات و اطلاع‌رسانی و نقش فضای رسانه‌ای کشور در شکل‌گیری روندهای پیش‌رو در کشور اشاره کرد و گفت: برخی از تریبون‌ها و چهره‌ها هنوز باور نکرده‌اند که در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم.
وی ادامه داد: تا‌کنون با رویکرد توجیه و تذکر با گفتارهای رسانه‌ای غیر مسئولانه مواجه شده است، اما در شرایط فعلی که توجه به اولویت‌های کشور و صیانت از حریم جامعه را اقتضا می‌کند، برخورد کاملاً قانونی با کسانی که به توجیه‌ها و تذکرات توجه نمی‌کنند، اجتناب‌ناپذیر است.
سایر اخبار این روزنامه
سیده فاطمه ذوالقدر تحقق افزایش سهم زنان در مصوبات کمیسیون تلفیق ٩٨ با پیشنهادات فراکسیون زنان به دنبال صدور مجوز برای ساخت پروژه ویلاسازی در منطقه حفاظت‌شده «خاییز» رئیس سازمان محیط‌زیست احضار شد یک اقتصاددان: هر زمان اختلاف قیمتی در هر کالایی به‌وجود بیاید فساد قدرتمند می‌شود زندگی شبانه تهران رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟ شب‌های روشن پایتخت «ابتکار» از مخالفت نمایندگان با حذف استانی شدن انتخابات گزارش می‏دهد کمرنگی حمایت از یک طرح انتخاباتی «ابتکار» تازه‌ترین تحولات بحران سیاسی در ونزوئلا را بررسی می‌کند مثلث بحران بولیوارها در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی «ابتکار» وضعیت جنبش دانشجویی در چهار دهه اخیر را بررسی کرد اتاق تاریک معاملات نفت فقط برای منافع ملت ایران تعظیم می‌کنیم رئیس جمهوری در مراسم پایانی «جایزه کتاب سال»: هیچ سانسور و فیلتری نمی‌تواند جلوِ سوال و شبهه را بگیرد وزیر کشور: در برابر اخلال‌گران فضای عمومی کوتاه نخواهیم آمد