خبر ترويجي

یادداشت دکتر ابراهیمی، مدیرعامل بانک انصار
به مناسبت دهه فجر
بسم ا... الرحمن الرحیم
 انقلاب اسلامی در واپسین دهه های قرن بیستم در شرایطی که نظام دو قطبی  بین الملل تحت تاثیر کشمکش های آشکار و پنهان آمریکا و شوروی که هر یک در راستای منافع خود در پی پیشی‌گرفتن از رقیب و کنترل و هدایت رویدادهای جهانی بودند، به وقوع پیوست .


 در چنین وضعیتی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در یکی از مهم‌ترین مناطق راهبردی جهان آن هم در حوزه نفوذ آمریکا و در همسایگی شوروی، پدیده ای عجیب و معجزه‌گون به شمار می‌رفت که اراده کرده بود هنرمندانه، دین را به عرصه حاکمیت بشری بازگرداند
با ظهور الهام بخش این قدرت روز افزون و حرکت عظیم، نظام سلطه و استکبار؛ وحشت زده ، منفعل و مستاصل برابر آن صف‌آرایی همه جانبه‌ای را طراحی و در تقابلی چهل ساله، تاکنون انواع سناریوهای سخت، نیمه سخت و نرم را در اشکال و سطوح متفاوت برای دشمنی با ایران اسلامی عملیاتی کرده است.
 به فضل الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اهتزاز پرچم ولایت فقیه، تحت زعامت و رهبری های داهیانه و حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و به پشتوانه حضور آگاهانه، مومنانه و انقلابی آحاد ملت عظیم الشأن ایران در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و دستاوردهای سترگ آن و پایبندی به آرمان ها و ارزش های بلند شهیدان، از تمامی میدان های مصاف با دشمنان از فتنه آشوبگری و تجزیه‌طلبی ضد انقلاب در ماه‌های اولیه پیروزی تا جنگ تحمیلی هشت ساله و سپس در جدال با توطئه‌های شوم و شیطانی بعد از دفاع مقدس مانند فتنه های ۷۸ ، ۸۸ و ۹۶ سربلند و سرافراز بیرون آمده است و امروز نیز به برکت همین پشتوانه‌های الهی و مردمی با فايق آمدن بر تحریم‌های ظالمانه و جنگ همه جانبه اقتصادی آمریکا و متحدان شیطان بزرگ، پیش روندگی تمدن ساز خود را ورای محاسبات و مناسبات ساخته و پرداخته اتاق‌های فکر بلوک سلطه و صهیونیسم ادامه خواهد داد.
 در ایام گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی حقایق و واقعیت های موجود نشان می دهد روند سقوط قدرت آمریکا و پایان دوران ابرقدرتی کاخ سفید شتاب یافته است و در مقابل به‌رغم خواست خناسان داخلی و خارجی، این ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند که با تأسی به قرآن، اسلام و ولایت ، در هندسه قدرت جهانی تجلی شکوهمند و افتخار آمیزی برای امت اسلامی و بلکه ملت های حق‌طلب و عدالتخواه عالم رقم زده اند. اینجانب به نمایندگی از آحاد مدیران و کارکنان بانک انصار، در این لحظه های باشکوه و شورانگیز،یاد، خاطره و آرمان بلند قافله شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و حریم امنیت کشور به ویژه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت روح ا... (ره) را پاس داشته و در خجسته ایام ا... دهه فجر که در تلاقی با ایام فاطمیه تلاقی الهام بخش و معناداری را رقم زده است، با تاکید بر نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای  (مدظله العالی)، آمادگی‌های همه‌جانبه این مجموعه ارزشی و پیشرو در حوزه اقتصاد مقاومتی و پیشگام در نیل به «بانک تراز انقلاب اسلامی»، برای نقش آفرینی های بزرگ در خدمت صادقانه به مردم شریف و عزیز ایران و صیانت از اهداف و راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه بانکداری را اعلام داشته و اطمینان می دهیم در این مسیر مبارک از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
از روسای موفق شعب بانک پارسیان تقدیر شد
از روسای موفق شعب بانک پارسیان در نهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشورتقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان، در نهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشورکه با  محوریت« بهره وری شعب» و با حضور مدیران ارشد نظام بانکی و روسای برگزیده شعب بانک ها و موسسات اعتباری کشور در محل سالن اجتماعات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از ۱۵ رییس شعبه موفق بانک پارسیان تقدیر شد.  در این مراسم که از بانک پارسیان، ضرغامی، معاون شعب و پشتیبانی؛ خلیل پور، مدیرامورشعب و اقبالی، رییس اداره حوزه مدیریت حضور داشتند؛ از علی سمیعی، رییس شعبه میرداماد غربی تهران؛ احمد اسدی اسدآباد، رییس شعبه سایپا تهران، سعید فتحی علیشاه، رییس شعبه میدان آرژانتین، مجید یزدانبخش، رییس شعبه نوربخش اصفهان؛ جیران ایمانی، رییس شعبه فرهنگ شهر شیراز؛ معصومه السادات شهیدی، رییس شعبه ونک؛ شبنم عنایت شعار، رییس شعبه پاسداران؛ محمد نجفی کهکی، رییس شعبه هروی؛ اشکان آراسته، رییس شعبه کامرانیه؛ مصطفی ترکاشوند، رییس شعبه آپادانا؛ عباس داروغه، رییس شعبه ظفر؛ عطیه عصارپور، رییس شعبه ملاصدرا؛ کاظم ایمانی، رییس شعبه اندیشه شهریار؛ محمدرضا پاشازاده انورانی، رییس شعبه استاد شهریار ولیعصرتبریز و داریوش سلیمانیان، رییس شعبه میدان مادر کرج، به عنوان روسای موفق شعب  بانک پارسیان تجلیل شد.  همایش روسای موفق شعب بانک های کشور همه ساله به همت موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با هدف تقویت مهارت های علمی و حرفه ای علوم بانکداری، انتقال تجربیات موفقیت آمیز‌  و نیز تجلیل از زحمات و تلاش های‌‌ روسای شبکه بانکی و دستیابی به آخرین‌‌‌ فناوری ها و نوآوری های عرصه بانکی و دیدگاه های مدیران ارشد نظام بانکی کشور برگزار می شود.
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت آغاز چهل سالگی انقلاب
محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با صدور پیامی فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مردم ایران تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
بهمن‌ هر سال یادآور شکوه ، عظمت ، شور و شعور انقلابی مردمی است که در اوج ظلم واستبداد با تکیه بر ایمان ، اعتقاد وپیروی از رهبری امام خمینی (س) به پا خاستند تا استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را برای سرزمین خود به ارمغان بیاورند ، دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب ، دهه به ثمر نشستن خون های ریخته شده در راه حق ، عدالت و دهه دست یافتن به آرزوهای ملتی است که با خلق حماسه‌ای ماندگار نام ایران را در تاریخ جاودانه کردند.
چهل سال از عمر پر برکت انقلاب گذشت. انقلاب ایران نهالی بود که با خون شهدا آبیاری شد، با صبوری خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری جان گرفت و با دلاورمردی ها و غیرت مثال زدنی مردم غیور و همیشه در صحنه ایران به درختی تنومند تبدیل شد. اکنون که در دهه چهارم این انقلاب پربرکت بیش از هر زمانی شاهد برکات و ثمرات روزافزون آن هستیم، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هر حربه ای در پی ضربه زدن به انقلابی هستند که با تکیه بر اراده و استقلال‌طلبی مردم این کشور بنا شده است.
چهل سالگی، مرحله تکامل و تعالی است و چهل سالگی انقلاب اسلامی را در حالی آغاز می کنیم که شاهد ارائه خدمات بی شمار نظام جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور هستيم.
کشور عزیزمان ایران طی 40 سال گذشته همواره مورد هجمه ها و بداندیشی های ظالمانه و ناعادلانه استکبار جنایتکار قرار داشته است اما همان‌گونه که تاریخ شهادت می دهد وحدت ، همدلی و جانفشانی مردم ایران در برهه های حساس و خطیر از جمله هشت سال جنگ تحمیلی یک واقعه شکوهمند را برای کشور رقم زد و با آگاهی مردم مومن و انقلابی از این دستاورد عظیم جهانی پاسداری کرده است.
اکنون که دشمن با توجه به پیشرفت های چشمگیر ایران در حوزه نظامی قدرت مقابله با ایران را ندارد، به حربه اقتصادی روی آورده است و کشور در جنگ دیگری است؛جنگی که توسط کشورهای استکباری برای ایران به وجود آمده است و ابزار دشمن چالش های اقتصادی هستند.
انواع تحریم های ناجوانمردانه در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان آن است که میدان نبرد برای دشمنان این مرز و بوم تعریف دیگری پیدا کرده است اما همگی شاهد هستیم که با وجود کارشکنی ها، سختی ها و محدودیت هایی که بر نظام اقتصادی کشور و زندگی مردم روا داشته‌اند، همچنان ناکام مانده اند. در چهلمین سالگرد طلوع فجر انقلاب وظیفه سنگینی بر دوش ماست. اقتصاد، عرصه نبرد اصلی دشمن و نظام بانکی یکی از مهم ترین پیاده سوار های آوردگاه اقتصاد است. از همین رو است که مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) با طرح موضوع اقتصاد مقاومتی و تبیین ارکان آن در سالیان اخیر و توصیه به حمایت از کالای ایرانی همواره سعی در گوشزد کردن این موضوع داشتند که باید با این شیوه به جنگ تحریم‌ها رفت و با مقاوم کردن اقتصاد در برابر فشارهای خارجی علاوه بر خنثی کردن آثار این تحریم‌ها، اقتصاد ایران را به اقتصادی پیشرو تبدیل کرد.
مفتخریم که بانک دی توانسته است در سالیان اخیر با نصب العین قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب و با هدایت صحیح منابع در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و کالاهای ایرانی و توزیع عادلانه تسهیلات بین بخش‌های مختلف جامعه براساس بهره‌وری آن ها گام‌هایی موثر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بردارد.
اینجانب ضمن تبریک آغاز ایام‌ا... دهه‌ مبارک فجر از شما همکاران ارزش آفرین گروه مالی دی دعوت می‌کنم با حضور پرشور در آیین‌های ویژه‌ دهه‌ فجر و راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری بر دفتر عزت و افتخار این سرزمین بیفزایید و همصدا با هموطنان خود در اقصی نقاط ایران اسلامی فریاد آزادگی و برائت از مستکبران جهان را سر دهید.