آذروش: شرکت‌های زیان ده صندوق بازنشستگی کشوری از بحران خارج شده‌اند

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد شرکت‌های زیان ده وابسته به این صندوق ازبحران خارج شده‌اند.
ولی آذروش اظهارداشت: برخی از شرکت‌هایی که در گذشته زیان ده و وضعیت بحرانی داشتند توانستیم با اقدامات انجام شده آن را از بحران خارج و به سوددهی برسانیم بطوریکه در بخشی از موارد صادرات نیز انجام شده است.
وب با بیان اینکه در بخش حمل و نقل هوایی، دریایی و جاده‌ای نیز فعالیت‌هایی داریم، افزود: در حمل و نقل هوایی شرکت هواپیمایی آسمان خوشبختانه امسال رتبه نخست 9 ماهه گذشته را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافران به خود اختصاص داد.
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: در کنار تحریم‌های ظالمانه و لغو قرارداد بوئینگ، با توانمندسازی نیروهای خلاق توانستیم برای اولین بار تعمیرات موتور هواپیما را در سطح کشور انجام دهیم.


وی با بیان اینکه 10 فروند هواپیمای زمین گیر را نوسازی کرده و وارد ناوگان کردیم،گفت: شمار هواپیماها به 20 فروند رسیده و 15 هواپیما درحال ارائه خدمت در سطح کشور هستند. پروازهای خارجی را لغو کردیم تا خدمات به هموطنان را افزایش دهیم.
آذروش با اشاره به حمل و نقل دریایی و فعالیت شرکت ملی نفتکش متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد: با 55 نفتکش 130 هزار تن فرآورده نفتی را جابجا کردیم. از نیروهای متخصص در این بخش بهره میگیریم و شاید 10 درصد نیروهای ما هم خارجی نباشند. ضمن اینکه در راستای بومی‌سازی و استفاده از امکانات داخلی گام برمی‌داریم و دستاوردهای قابل توجهی داریم.
وی با اشاره به اینکه آتیه صبا در دوره‌های قبل با صورت‌های مالی غیرقابل رسیدگی و مشکلات مدیریتی بسیاری روبرو بوده است، گفت: وقتی صورت‌های مالی شرکت مقبول نمی‌شود و غیرقابل حسابرسی است یعنی کار مدیریتی دقیق روی این شرکت انجام نشده است. متاسفانه ما وارث این مشکلات عدیده هستیم و مدیران قبل از ما گرفتار اعمالشان شدند و اکنون دست دستگاه قضایی هستند و عدالت درباره شان اجرا و در جهت احقاق حق بازنشستگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
آذروش درباره واگذاری سهام به بازنشستگان هم عنوان کرد: این مجموعه در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری است و سهامدار اصلی صندوق است و اگر سیاست‌هایی داشته باشند آن را اجرا می‌کنند.
سایر اخبار این روزنامه
با تصویب کمیسیون تلفیق حقوق‌های ماهانه تا 2 میلیون و750 هزار تومان سال اینده از مالیات معاف می‌شوند در آستانه دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب صورت گرفت؛ حضور رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) وگلزار شهدا تحلیل سیاسی هفته رئیس جمهور در مراسم تجدید میثاق اعضای دولت با آرمانهای امام و شهیدان با حرکت در راه امام هیچ قدرتی نمی تواند به ما آسیب برساند چریک بین‌الملل 1113 طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی استان تهران در دهه فجر افتتاح می‌شود نمایشگاه اقتدار 40 افتتاح شد در اقدامی مداخله جویانه ترامپ مردم ونزوئلا را به اعتراضات گسترده فراخواند زخمی شدن دهها فلسطینی در بیست‌ودومین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره غزه نشریه آلمانی: سازوکار ویژه مالی تاثیر تحریم‌های آمریکا را به حداقل می‌رساند دومین محموله کیک زرد کارخانه اردکان به اصفهان بارگیری شد رئیس سازمان انرژی اتمی: روس‌ها هرچه تعهد کرده‌اند به نحو احسن انجام داده‌اند خط بطلان نهادهای اطلاعاتی آمریکا بر ادعاهای پوشالی ترامپ درباره ایران آذروش: شرکت‌های زیان ده صندوق بازنشستگی کشوری از بحران خارج شده‌اند وزیر آموزش و پرورش: رفتار تنبیهی معلم کوهرنگی پیگیری می‌شود سفر پادشاه اسپانیا به عراق برای نخستین بار طی 40 سال توئیت کنایه‌آمیز ظریف در خصوص ترامپ و آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا برگزاری دادگاه غیرعلنی 8 متهم به جاسوسی از مراکز نظامی کشور وزیر نفت: در تولید بنزین خودکفا هستیم