خبر

بازگشت کاوه به تمرین
شروع دوباره مقابل خنت

سایت«nieuwsblad» بلژیک خبر داد کاوه رضایی، گرانقیمت‌ترین بازیکن کلوب بروژ در تابستان گذشته بعد از ماه‌ها مصدومیت به تمرینات گروهی برگشته است. رضایی اکنون آماده بازی برای کلوب بروژ در نیم فصل دوم لیگ برتر بلژیک است.


سایت اسپورت بلژیک هم نوشت: «کاوه رضایی شروع ضعیفی در بروژ داشت و دو بار با مصدومت روبه‌رو شد و همین باعث شده تا آماده نباشد و بازی‌های زیادی را از دست بدهد. همچنین اخیراً پدر زن این بازیکن در سانحه هوایی درگذشت و او مجبور شد چند روزی به ایران برود.
با همه اینها رضایی به تمرینات تیمش برگشت و جلسه کاملی را برگزار کرد تا نشان از بازگشت به دوران خوب خود بدهد. به نظر می‌رسد کاوه دوران سخت را سپری کرده و می‌تواند حتی از این هفته تیمش را در بازی مقابل خنت همراهی کند.
در صورتی که رضایی بتواند بار گلزنی تیمش را به دوش بکشد، باشگاه از خرید مهاجم جدید صرفنظر خواهد کرد.»
قهرمان بلژیک که بعد از وداع با لیگ قهرمانان اروپا حالا باید در لیگ اروپا به میدان برود هفته آینده با حریفی از سوییس روبه‌رو خواهد شد.


زمان حضور کی‌روش در کلمبیا

بر اساس گزارش رسانه‌های کلمبیایی، کارلوس کی‌روش بین روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هفته پیش رو وارد شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا خواهد شد تا قراردادش را با فدراسیون فوتبال این کشور امضا کند و سپس به طور رسمی به‌عنوان سرمربی جدید‌ معرفی خواهد شد.
 

ثبت قرارداد چهار بازیکن استقلال

امید نورافکن، امیرحسین پورمحمد، معراج پورتقی و زکریا مرادی بازیکنانی بودند که عصر دیروز با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را با آبی‌های پایتخت ثبت کردند. استقلالی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات نیم‌فصل فوتبال ایران، اسماعیل گونسالوس، مهاجمی گینه‌ای را نیز به خدمت گرفته‌اند.
 

یک مهاجم نیجریه‌ای در تور ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه فعالیت‌هایش برای جذب بازیکن، دیروز کریستین اوساگوآنا، مهاجم نیجریه‌ای را جذب کرد. قرارداد مهاجم جدید ذوب‌آهن شش ماهه است. این مهاجم سابقه بازی در تیم‌های ام‌صلال قطر، وسترلو و میشلن بلژیک را در کارنامه دارد.
 

میلاد نوری به نجف پیوست

میلاد نوری حدود یک ماه پیش با باشگاه الزورا عراق قرارداد امضا کرد و حتی برای این تیم در جام حذفی این کشور هم بازی کرد. با این حال با توجه به اینکه باشگاه الزورا به تعهدات مالی خود عمل نکرد، میلاد نوری با توافق دوطرفه از این تیم جدا شد و به باشگاه نجف عراق پیوست.
 

خداحافظی کی سونگ یونگ از فوتبال ملی

طبق بیانیه‌ای که کنفدراسیون آسیا در سایت خود منتشرکرد، اعلام داشت کی سونگ یونگ پس از 11 سال حضور در تیم ملی کره جنوبی رسما از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. این هافبک 30 ساله تیم ملی کره جنوبی با اعلام این مطلب از تمام هوادارانی که در طول این مدت همیشه از او حمایت کرده‌اند، تشکر کرد.


توضیح درباره مجوز بازی بودیمیر

ماریو بودیمیر مهاجم کروات تازه وارد پرسپولیس امروز برای اینکه در بازی مقابل سپیدرود رشت مورد استفاده قرار بگیرد مشکل ITC نخواهد داشت چون با پیگیری‌های صورت گرفته، عصر دیروز مجوز بازی این بازیکن به دست باشگاه رسید. این در حالی بود که تا قبل از ارسال صفحه روزنامه به چاپخانه در صفحه 11 خبر نرسیدن مجوز بازی او منتشر شده که صحیح نیست.