سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë درخواست نظارت بر نحوه توزیع گوشت در میادین میوه و تره بار/ فاطمه آقایی: از دولت درخواست داریم اگر قرار است با ارز دولتی مواد غذایی بخصوص گوشت گرم با نرخ دولتی در میادین میوه‌ و تره بار شهرداری‌ها برای مردم توزیع شود حتماً نظارتی بر نحوه توزیع این اقلام صورت بگیرد. صبح دیروز برای تهیه گوشت در میدان میوه وتره‌بار خیابان کارون رفته بودم، زمانی که خودرو حمل گوشت وارد میدان شد متصدیان غرفه گفتند بعداز ظهر توزیع می‌شود. وقتی سؤال شد چه ساعتی؟ پاسخ درستی ندادند و گفتند اصلاً گوشت نیامده در صورتی که بسته‌های گوشت را از پشت غرفه به افراد دیگر و شرکت‌ها تحویل ‌دادند ولی به مردم داخل صف یک بسته هم تحویل ندادند. اگر این‌ گوشت‌ها با ارز دولتی و پول بیت‌المال وارد کشور شده لطفاً ترتیبی اتخاذ فرمایید تا به دست مردم عادی هم برسد.
ë گسترش پلیس فتا، امنیت جامعه/ 263... 938: اقدام نیروی انتظامی در گسترش پلیس فتا در شهرهای سراسر کشور، در حقیقت به فضای اجتماعی و فرهنگی جامعه امنیت می‌بخشد. امیدواریم با خدمات‌رسانی مقتدرانه پلیس کشور، ریشه‌های فساد اخلاقی و تحرکات ضددینی و ضدبشری در ایران اسلامی خشکیده بشود.
ë همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها را جدی بگیرید/ بازنشسته تأمین اجتماعی 598... 916: بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی هستم. از نمایندگان محترم درخواست دارم در همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها تدابیر لازم را در نظر بگیرند. چون حقوق یک میلیون و دویست کفاف یک زندگی مستأجر ی را نمی‌دهد.
ë درس عبرت برای مدیران استان‌ها و شبکه‌های سیما / 263... 938: امیدواریم برکناری مدیر کل صدا و سیمای کیش درس عبرتی برای مدیران استان‌ها و شبکه‌های سیما و نیز عوامل رادیو باشد تا در حفظ ارزش‌های اسلامی و ایرانی نهایت وسواس را به خرج دهند. پیام این عزل این بود که صدا و سیما بدون رصد و نظارت و برخورد نیست و نخواهد بود.
ë بانک رسالت استان گیلان نامه تغییر ضامن اینجانب را نمی‌دهد/ 656... 911: چند هفته است که بانک رسالت استان گیلان می‌خواهد نامه تغییر ضامن اینجانب را به کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان ارسال کند! تاکنون دو سه بار مراجعه کرده و 10-20 بار هم تلفن زده‌ام. هر بار امروز و فردا می‌کنند. این رفتار تکریم ارباب رجوع است یا تخریب ارباب رجوع!؟