جزئیات جدید از بیمه تکمیلی بازنشستگان

 به گزارش خبرنگار ما، جمشید تقی زاده با ‌اشاره به امضای قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و افزایش ۳۰ درصدی اعتبار این خدمت گفت: این صندوق، آمادگی دارد در صورت تخصیص زمین مناسب نسبت به ساخت یکی از مدرن‌ترین و کاربردی‌ترین دهکده‌های سلامت کشور در استان تهران اقدام کند.
وی افزود: در دهکده سلامت، امکانات و خدماتی چون آب درمانی، درمانگاه تخصصی طب سالمندی، مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، ایستگاه‌های سلامت، طب سنتی و گیاهان دارویی، استراحتگاه و... وجود دارد که می‌توان بخش‌های رفاهی و فرشگاهی ویژه بازنشستگان را نیز به آنها اضافه کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: طرح‌هایی چون ساخت دهکده سلامت با هدف ارتقای کمی و کیفی سلامت بازنشستگان و تلاش برای افزایش شادابی و ارتباطات اجتماعی این عزیزان مورد توجه قرار گرفته و ما در حال پیگیری آن هستیم.
تقی زاده با مهم دانستن بیمه درمان بازنشستگان اظهار داشت: تلاش مدیران و کارشناسان صندوق کاهش هزینه و تسهیل در امور بیمه‌ای و درمانی بازنشستگان با توجه به سن و شرایط خاص جسمانی است.


وی تصریح کرد: در قرارداد جدید بیمه تکمیلی تلاش شده تا در کنار بعد کمی و با توجه به احصا نظرات کانون‌های بازنشستگی در استان‌های مختلف، بعد کیفی و خدمات الکترونیک و حذف بروکراسی اداری گذشته را در دستور کار قرار دهد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: بنابراین، علاوه‌بر افزایش 30 درصدی اعتبارات بیمه تکمیلی درمان، برنامه‌های جدیدی با شرکت بیمه گر در نظر گرفته شده است تا بازنشستگان از خدمات درمانی بهینه استفاده کنند.