رئیس جمهوری اتریش: دوره استعمار آمریکا بسر رسیده است

رئیس جمهوری اتریش در سخنانی با انتقاد از سیاست‌های آمریکا در قبال اروپا و توافقات بین‌المللی اظهار داشت که مواضع واشنگتن یادآور دوران استعمارگری است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اتریش، «الکساندر فان در بلن» رئیس جمهوری اتریش در سخنانی در وین ضمن انتقاد از سیاست‌های آمریکا در قبال اروپا گفت: واشنگتن همانند یک مستعمره با اروپا برخورد می‌کند، اقدامی که به هیچ وجه صحیح نیست. اروپا مستعمره آمریکا نیست.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران یا انتقادهای پی در پی «ریچارد گرنل» سفیر آمریکا در برلین درباره پروژه گازی نورد استریم2 گفت: مواضع آمریکا دوره استعمارگری را در اذهان متبادر می‌کند.
رئیس جمهوری اتریش با تاکید بر لزوم اتحاد میان کشورهای اروپایی اظهار داشت: همسویی کشورهای اروپایی می‌تواند دستیابی به موفقیت‌های سیاسی و دستاوردهای اقتصادی را افزایش دهد.
سایر اخبار این روزنامه
اخبار کوتاه مردم: «گرانی گوشت» نتیجه بی‌تدبیری مسئولان و ضعف نظارت است با حضور جمعی از مسئولان کشوری؛ 36 برگزیده داخلی و خارجی جشنواره فارابی تقدیر شدند معاون اول رئیس جمهور: همه باید مقابل ملت پاسخگو باشند به بهانه چهلمین سال پیروزی انقلاب عمران و آبادانی، بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در کردستان در راستای تلاش برای سرنگونی دولت قانونی مادورو آمریکا و انگلیس ذخایر ارز و طلای ونزوئلا را بلوکه کردند رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کردند: قم به نگاه های نو بیش از پیش احتیاج دارد رئیس سازمان انرژی اتمی: ایران آماده همکاری با کشورهای منطقه در زمینه هسته‌ای است رئیس جمهوری اتریش: دوره استعمار آمریکا بسر رسیده است پیامدهای هرج و مرج در کاخ سفید وزیر اقتصاد فرانسه: می‌خواهیم با ایران تجارت کنیم، حتی اگر واشنگتن مخالف باشد ذخیره سازی 120 هزار نمونه خون بند ناف رویان در کشور ایران با الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت جزو 5 کشور برتر جهان می‌شود فرمانده انتظامی تهران در دیدار با خانواده شهید خلبان سرتیپ غفور قجاوند: شهدا، مسیر راه ما هستند رئیس جمهور قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی را ابلاغ کرد