رویکرد ما در قبال عملکرد مدیران تذکری و ارشادی است

گروه اجتماعی:  هجدهمین جلسه کارگروه اشتغال استان تهران، صبح دیروز با حضور استاندار و اعضای آن در محل استانداری تهران برگزار شد.
انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران در این جلسه، ضمن اشاره به رویکرد استانداری در قبال عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: ما در این خصوص، بیشتر جبنه‌های ارشادی و تذکری را در پیش گرفته و مسئولین را در راستای تحقق مطالبات مردم به خط می‌کنیم.
وی همچنین در ادامه، اشاره‌ای نیز به تاکیدات رئیس جمهور در نشست هفته قبل با استانداران سراسر کشور داشت و خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید رئیس جمهور، در تمامی استان‌ها، استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت، صاحب اختیار بوده و وزرا نیز از این رویکرد حمایت خواهند کرد تا شاهد پیشبرد هرچه بهتر امور در زمینه‌های مختلف باشیم.
مقام عالی دولت در استان تهران در ادامه ضمن تاکید بر لزوم جدیت حضور مدیران دستگاه‌ها در جلسات مرتبط کارگروه‌ها، تصریح کرد: اگر در جلسات برخی از کارگروه‌ها، مدیران دستگاه‌ها به هر علت موجهی، امکان حضور نداشتند، مکلف هستند تا از یک هفته قبل این مسئله را به اطلاع استانداری رسانده و زمینه را برای مدیریت و بهره‌وری هرچه بهتر برنامه‌ها توسط رئیس جلسه فراهم کنند.


محسنی‌بندپی ادامه داد: همه مدیران کل دستگاه‌ها در استان تهران، باید تحت هدایت و مدیریت استاندار عمل کرده و خود را با برنامه‌های استانداری هماهنگ کنند. در این راستا، در نظر داریم تا درباره عملکرد هریک از دستگاه‌ها با رویکرد تذکرمحور و ارشادی پیش برویم و درصورت استثنا نیز اگر این رویکرد، پاسخ‌گو نبود، بدون تردید، عملکرد ضعیف هر نهاد را به مقام عالی وزارت یا مدیران بالادستی گزارش خواهیم داد.
وی درپایان نیز ضمن اشاره به عملکرد دو بانک پست بانک و صندوق کارآفرینی امید در حوزه اشتغال استان تهران، عنوان داشت: قطعا این ضعف عملکرد به مدیران کشوری دو بانک به صورت رسمی و کتبی، منعکس خواهد شد تا مسئولین بالادستی در جریان عملکرد حوزه‌های متبوع خود قرار بگیرند. چرا که متاسفانه، پیگیری‌های اخیر صورت گرفته این دو بانک در راستای مطالبه‌گری در جهت تحقق حق و حقوق حوزه اشتغال در استان تهران، بسیار ضعیف بوده و روند خوبی را در این زمینه شاهد نیستیم.