اولتیماتوم وزیر صنعت به خودروسازان

آفتاب یزد- گروه اقتصادی: در حالی که خودرو طی چند هفته گذشته در چند مرحله گران شده و این افزایش قیمت چند بار در چند روز رخ‌داده، وزیر صنعت به خودروسازان اولتیماتوم داد که حقوق خریداران خودرو را هم رعایت کنند!
رحمانی که به بیان اظهارات عجیب غریب شهرت یافته و پیشتر گفته بود خودرو یک هفته با قیمت تمام شده عرضه شود و هفته بعد با قیمت 5درصد زیر قیمت بازار حاشیه، این بار و پس از گرانی‌های عجیب خودرو در جمع خودروسازان حاضر شد و خواستار رعایت حقوق مردم شد !
ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، روز گذشته خبر داد که رضا رحمانی در جلسه‌ای که با حضور مدیران عامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، ایران خودرو و سایپا برگزار شد، بر ضرورت احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تاکید کرد و افزود:‌ سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به‌گونه‌ای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودروها جلب شود.
وی که پس از تثبیت افزایش قیمتها و درواقع تایید آن سخن می‌گفت، با ژستی مردم‌گرایانه گفت: هیچگونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند.
وزیر صنعت، ‌ معدن و تجارت در توصیه‌ای ملایم و سرشار از رضایت از اقدام خودروسازان اضافه کرد: اطلاع‌رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حق‌شان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به طور جدی در آن اهتمام کنند.