هشدار روسیه به آمریکا در خصوص راه‌اندازی دوباره جنگ ستارگان

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که استراتژی دفاع موشکی آمریکا می‌تواند "نگرانی جدی" به همراه داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که واشنگتن در تلاش است تا برتری نظامی توانایی انجام عملیات برای دفاع از منافع خود را در سراسر دنیا را حفظ کند.
شایان ذکر است که آمریکا حتی فرضیه محدودیت فعالیت‌های ضد موشکی خود را بررسی نمی‌کند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد راهبرد جدید دفاع موشکی آمریکا آغاز دوباره برنامه جنگ ستارگان دوران ریگان است.


وزارت خارجه روسیه تاکید کرد راهبرد جدید دفاع موشکی آمریکا عملا چراغ سبز را به مستقر کردن توانایی حمله در فضا نشان می‌دهد. این راهبرد مقابله جویانه است و اجرای آن به رقابت تسلیحات فضایی منجر خواهد شد. برنامه‌های آمریکا در راهبرد جدید دفاع موشکی ضربه‌ای به ثبات بین‌المللی است.
وزارت خارجه روسیه همچنین افزود از دولت آمریکا می‌خواهیم پیش از آن که دیر شود به صورت مشترک با روسیه راه حلی درباره برنامه دفاع موشکی خود بیابد.
سایر اخبار این روزنامه
نویسنده امریکایی کتاب کودتای مخملی: آمریکا در ایجاد ائتلاف ضد ایرانی ناکام است در واکنش به بازداشت غیر قانونی مجری پرس تی وی در آمریکا؛ رسانه‌های جهان خواستار آزادی مرضیه هاشمی شدند ارتش آمریکا خلبانان اماراتی شرکت‌کننده در جنگ یمن را آموزش می‌دهد هشدار روسیه به آمریکا در خصوص راه‌اندازی دوباره جنگ ستارگان تظاهرات اعتراضی بومیان سرخپوست علیه سیاستهای ظالمانه دولت آمریکا 117 پناهجو در دریای مدیترانه غرق شدند رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد در راستای بهبود عملکرد تامین کالا‌های اساسی؛ تفاهم نامه همکاری شرکت بازرگانی دولتی ایران با دانشگاه تهران هزار نفر ناقابل! دکتر روحانی درگذشت پدر شهیدان کریمی هویه را تسلیت گفت مورخ صهیونیست: اسرائیل تا 30 سال آینده از بین می‌رود ماهاتیر محمد: اسرائیلی‌ها نباید وارد مالزی شوند وزارت خارجه حادثه بمب‌گذاری در کلمبیا را محکوم کرد بهره‌برداری از 576 طرح صنعتی و معدنی در دهه فجر بررسی الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام