سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë جابه‌جایی محل عوارضی/ عزت‌الله نجفی: با توجه به همکاری استاندار گیلان جهت رعایت حال اهالی محترم رودبار و مناطق همجوار آن عوارضی اتوبان رشت واقع در امامزاده هاشم را به مقدار 40 کیلومتر به عقب انتقال داده‌اند تا مردم آن منطقه  تنگنای دسترسی و تردد به رشت را نداشته باشند. لذا اهالی منطقه زیباشهر و حومه قزوین چندین سال است جهت تردد به قزوین با این مشکل روبه‌رو هستند ولی متأسفانه کسی تا حالا پاسخ درستی در این خصوص به مردم این منطقه نداده است. از مسئولان محترم درخواست رسیدگی داریم.
ë قیمت دارو طی 3 ماه 3 برابر شده/بازنشسته ارتش: بازنشسته ارتش هستم. مدتی از ناحیه زانو دچار شکستگی شدم. دارویی مصرف می‌کنم به‌نام کپسول آدووین که در شهریورماه به قیمت 32 هزار تومان خریداری کردم که این ماه این دارو را به قیمت 105 هزار تومان خریداری کردم. چرا این دارو باید در عرض چند ماه یک دفعه این همه افزایش قیمت پیدا کند؟ از مسئولان محترم وزارت بهداشت درخواست رسیدگی دارم.
ë سبد کالا / آقای عمانی از دامغان: چرا دولت به ما رانندگان تاکسی سبد کالا نمی‌دهد. مگر ما چه درآمد مازادی داریم. حقوق ما به 2 میلیون تومان هم نمی‌رسد ولی از گرفتن سبد کالا محروم هستیم.
ë تعمیرگاه‌های اتومبیل، مشکلات ساکنان/ 050... 915: وجود تعمیرگاه‌های اتومبیل در برخی خیابان‌های داخل شهر زاهدان برای ساکنان مشکلاتی ایجاد کرده است. از مسئولان محترم شهر زاهدان درخواست رسیدگی داریم.