حریق در پاساژ مهستان خیابان کارگر جنوبی

ایسنا- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در تقاطع خیابان کارگر و لبافی‌نژاد خبر داد.
سیدجلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حریق در یکی از ساختمان‌های واقع در خیابان کارگر جنوبی، تقاطع خیابان لبافی‌نژاد به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.
وی با بیان اینکه تا ساعت 19 دیروز عملیات اطفای حریق در این ساختمان ادامه داشت، گفت: آتش‌نشانان در حال اطفای حریق بودند ولی جزییات بیشتری از این حادثه اعلام نشد.
سایر اخبار این روزنامه
انتقال تسویه حساب‌های ایران از جنوب خلیج‌فارس به روسیه انتقال تسویه حساب‌های ایران از جنوب خلیج‌فارس به روسیه سفر رهبر کاتولیک‌های جهان به مصر سفر رهبر کاتولیک‌های جهان به مصر شوک دلار در کمین بازار شوک دلار در کمین بازار همسویی پکن با واشنگتن همسویی پکن با واشنگتن 3 برنامه افشای سریع اطلاعات 3 برنامه افشای سریع اطلاعات حریق در پاساژ مهستان خیابان کارگر جنوبی حریق در پاساژ مهستان خیابان کارگر جنوبی گزارش بانک مرکزی از وضعیت مسکن در فروردین ماه منتشر شد؛ گزارش بانک مرکزی از وضعیت مسکن در فروردین ماه منتشر شد؛ حکایت رستم و جمنا ! حکایت رستم و جمنا ! غافلگیری اصولگرایان غافلگیری اصولگرایان شرح مصائب! شرح مصائب! انتقاد کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش قدرت مافیای قاچاق در بازار؛ انتقاد کمیسیون اقتصادی مجلس از افزایش قدرت مافیای قاچاق در بازار؛ پیروزی روحانی و جهانگیری پیروزی روحانی و جهانگیری بیگانگی با علم اقتصاد بیگانگی با علم اقتصاد بررسی وعده اقتصادی قالیباف در انتخابات 96؛ بررسی وعده اقتصادی قالیباف در انتخابات 96؛ اهداف اسراییل در حمله به سوریه اهداف اسراییل در حمله به سوریه