ادای احترام ناجا به شهدای مرزبانی

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن ادای احترام به شهدای مرزبانی ناجا، گفت: بی شک مسئولیت این دست حوادث بر عهده دولت پاکستان است و قطعا پلیس تا تعیین تکلیف این وضعیت، موضوع را پیگیری می کند و از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز خواهان پیگیری جدی این موضوع هستیم.
به گزارش تفاهم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی افزود: روز چهارشنبه درحمله ای ناجوانمردانه ،شماری از تروریست ها که پیوسته در پی فرصت برای ضربه زدن و ناامن ساختن کشور عزیزمان، ایران هستند، از داخل خاک پاکستان اقدام به آتش به سمت مرزبانان غیرتمند هنگ مرزی میرجاوه کردند که تعداد 9 نفر از مردان مرد و حافظان مرزهای کشورمان، به شهادت رسیدند .
وی افزود: ساعاتی پس از این اتفاق، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در منطقه حاضر و طی جلساتی با طرف پاکستانی ضمن اعلام مراتب اعتراض خود، آنها را مسئول این ناامنی دانسته و خواستار پیگیری این موضوع شد.
سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: اکنون به نمایندگی از سازمان بزرگ نیروی انتظامی، به روح بلند و ملکوتی مردان غیرتمند و جان برکف مرزبان نیروی انتظامی که تا پای جان از وجب به وجب خاک ایران سرافرازمان، محافظت می کنند، ادای احترام می کنم و همچنین برای خانواده های آنها طلب صبر و شکیبایی آرزو دارم.


گفتنی است؛11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نفر نیروی کادر و هشت تن سرباز وظیفه حدود ساعت 20 چهارشنبه شب ( ششم اردیبهشت ) در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند.آمار منتشر شده، حاکی از شهادت سه نفر درجه دار و 6 تن سرباز وظیفه مرزبانی در این حادثه بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف است.