مجید انصاری : به لحاظ اخلاقی دچار عقب‌گرد شده‌ایم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به لحاظ اخلاقی که یکی از پیام‌های مهم اسلام و انقلاب بوده، دچار عقب‌گرد و افت شده‌ایم.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری اظهار کرد: مردم ایران علی‌رغم تمام مشکلاتی که با آن مواجه هستند، به‌خوبی نسبت به اهداف و آرمان‌های اولیه انقلاب که امام(ره) مطرح کردند و شهدا برایش جان دادند، پایبند و وفادار هستند.
وی افزود: مردم ممکن است از عملکرد برخی جریان‌ها انتقاد داشته و خسته شده باشند اما مردم اصلاح‌طلبی و اصولگرایی واقعی و اصل عمل را می‌پسندند و انتظارشان از مسئولان این است که امور را اصلاح کنند و اصلاح‌طلبی اصلاح امور و مشکلات است.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: در شرایط فعلی هویت اصلی کشور اتحاد و انسجام ملی برای حل مشکلات کشور است و در راس مشکلات، مشکلات اقتصادی، اجتماعی، امنیت روانی جامعه و روابط درست با دنیا قرار دارد.


وی ادامه داد: مردم از ما چیز غیر‌ممکنی نمی‌خواهند. آن‌ها باهوش و تحلیلگر هستند. اگر احساس کنند مسئولان و جریان‌های سیاسی در مسیر رفع مشکلات آن‌ها گام بر می‌دارند، همراهی می‌کنند؛ کما اینکه در چهل سال گذشته نیز در جنگ و غیر جنگ همراهی کردند و همواره مردم پیشتاز مسئولان بودند‌ بنابراین اگر همه بر محور وحدت نه برای خود، حزب، باند و گروه، بلکه برای مردم، ایران و انقلاب تلاش کنیم، مردم نیز اعتمادشان جلب و تقویت خواهد شد.
انصاری درخصوص بزرگ‌ترین چالش انقلاب در دهه پنجم آن، تصریح کرد: ما به لحاظ اخلاقی که یکی از پیام‌های مهم اسلام و انقلاب بوده، دچار عقب‌گرد و افت شده‌ایم. اخلاق پایه و اساس هر تمدن و اصلاحی است و این بداخلاقی‌های سیاسی و اجتماعی که متاسفانه بر بستری از فضای مجازی نیز سوار شده و امواج تهمت، تخریب، یاس‌آفرینی و بداخلاقی‌های مختلف وجود دارد، باید متوقف شود.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما با نسل جوان بالنده و تحصیل‌کرده‌ای مواجه هستیم. متاسفانه میلیون‌ها نفر از دختران و پسران تحصیل‌کرده و توانمند ما به دلیل مشکلات، امکان اشتغال در مکان مناسب با تحصیل و علاقه خود را ندارند، ما باید بستری فراهم کنیم که زمینه سرمایه‌گذاری برای مردم، بخش غیر‌دولتی و سرمایه‌گذاران واقعی خارج از کشور فراهم شود.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس موزه هنرهای معاصر تهران درباره حاشیه‌های اثر «ان ول آب» به «ابتکار» گفت: غیرممکن است اثری از موزه وارد حراج شود علیرضا صدقی تاملاتی در باب امید عمومی با ضریب 85 درصدی خوداتکایی و حذف واردات ایران تا دو سال آینده در تولید شکر خودکفا می‌شود «ابتکار» در گفت و گو با نمایندگان مجلس، دیپلماسی نفتی ایران را بررسی می‌کند آغاز فصلی جدید در برچیدن موانع تحریم «ابتکار» بیانیه‌های جشنواره‌های سینمایی و تئاتری روزهای اخیر را بررسی می‌کند تاختن به دیگران برای بالا بردن وجهه خود! گفت‌وگوی ساعدی با«ابتکار» درخصوص مجوز کمیسیون تلفیق برای فروش بنزین ترجیحی در بازارچه‌های مرزی خوزستانی‌ها در مخالفت با #انتقال_آب_کارون در فضای مجازی توفان به پا کردند کارون زنده می‌ماند؟ دستور رهبر انقلاب اسلامی در پی حادثه سقوط هواپیمای ارتش : مسئولان، نقاط ضعف و خطاهای احتمالی را شناسایی و پیگیری کنند مجید انصاری : به لحاظ اخلاقی دچار عقب‌گرد شده‌ایم رئیس‌جمهوری در جلسه شورای اداری استان گلستان: آمریکایی‌ها هر کاری کنند جایی در منطقه ندارند