شاکیان خدادادی مستندات خود را ارائه کنند

رئیس هیئت نظات بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: حواشی ایجاد شده در مورد نماینده ملکان در این هیئت بررسی می‌شود و شاکیان می‌توانند مستندات خود را ارائه کنند.
«مسعود پزشکیان» در گفت و گویی تاکید کرد: با همکاری قوه قضائیه حواشی ایجاد شده در مورد نماینده ملکان را بررسی می‌کنیم تا چنانچه صحت داشته باشد با نماینده متخلف برخورد شود؛ در غیراین صورت شایعه پراکنان تحت پیگرد قرار می‌گیرند.
وی به حواشی مطرح شده درخصوص خودکشی دختر جوان مدعی آزار و اذیت نماینده مورد نظر اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه قضا باید ادعاهای موجود درمورد خودکشی دختر جوان و ارتباط آن با این نماینده و همچنین این موضوع تا چه میزان واقعیت داشته را بررسی کند تا در نهایت بتوان تصمیم گیری کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس دهم با تاکید بر این که از کنار این اتهام نباید به سادگی گذشت، گفت: باید بررسی مناسب و پیگیری دقیقی در مورد مرگ دختر جوان انجام و علت خودکشی مشخص شود چراکه تاکنون مستنداتی برای اثبات صحت و سقم این موضوع ارائه نشده است.


پزشکیان از شاکیان خدادادی خواست مستندات خود را ارائه کنند، چراکه اطلاعات مطرح شده در حد مطالبی است که در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش خانه ملت، وی با تاکید بر این که اینگونه موضوعات باید در دادگاه اثبات شود ادامه داد: به طور قطع اگر مستنداتی در این رابطه وجود داشته باشد قوه قضائیه برخورد می‌کند.