خبر آخر

= پیرو انتشار برخی گزارشها در خصوص عدم دریافت سبد حمایتی از سوی کارگران، سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد:‌ با مشخص‌شدن آمار نهایی بیمه‌پردازان کارگری تامین اجتماعی، طی 48 ساعت آینده کمک معیشت مصوب به حساب بیمه‌پردازان تامین اجتماعی واریز خواهد شد. به گزارش تسنیم، لازم به ذکر است پراکندگی کارگاه‌های مختلف که بیمه‌پردازان در آنها اشتغال دارند سبب تطویل بررسی‌های مورد نیاز شده است.

= سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان حمایت و پشتیبانی کامل و تمام عیار از مطبوعات کشور دارد. به گزارش ایرنا، محمدحسن زدا اظهار داشت: از اینکه تامین اجتماعی توانسته اطمینان و اعتماد رسانه ها را جلب کند، افتخار می کنیم. وی افزود: سازمان تامین اجتماعی مطابق دیدگاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باید حامی مطبوعات باشد و در این راستا مشاغل فرهنگی برای این سازمان جایگاه ویژه ای دارد.

= دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی در نامه‌ای خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان می گوید: پیگیری‌های این اتحادیه‌ دانشجویی حاکی از آن است، اماکنی که به عنوان دفتر کار در اختیار محمود احمدی نژاد و عزت الله ضرغامی قرار گرفته ، متعلق به بنیاد مستضعفان است.به گزارش ایرنا، محمد حسین صبوری در این نامه با اشاره به رسالت بنیاد مستضعفان مبنی بر «صرف اموال منقول و غیرمنقول مصادره‌ای از رژیم سابق به نفع مستمندان، کارگران و کارمندان ضعیف»، از ریاست این بنیاد خواسته است تا دراین باره توضیح دهد.