ستاد برگزاری مراسم سالگرد مرحوم «مهندس مهدی بازرگان» برگزار می‌کند؛ گفتمان بازرگان و چالش‌های چهل سالگی انقلاب

همدلی | گروه سیاسی ـ ستاد برگزاری مراسم سالگرد مرحوم «مهدی بازرگان» به‌مناسبت بیست‌وچهارمین سال فقدان اولین نخست‌وزیر پس از انقلاب، همایشی با محوریت «گفتمان بازرگان و چالش‌های چهل سالگی انقلاب» برگزار می‌کند.
در این همایش، «الهه کولایی» درخصوص «نوگرایی دینی و اندیشه بازرگان»، «سیدعلی میرموسوی» با موضوع «بازرگان از احیاگرایی تا پسا اسلام‌گرایی»، «علی گرجی» در خصوص موضوع «بازرگان، بزرگ‌مردی از نوع سوم» و «هاشم آغاجری» حول محور «بازرگان، سیاست اخلاقی و جامعه‌محور» به سخنرانی می‌پردازند.
گفتنی است این مراسم روز پنجشنبه 27 دی‌ماه از ساعت 14:30 تا 17:30 در کانون توحید واقع در میدان توحید، خیابان پرچم برگزار خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
ستاد برگزاری مراسم سالگرد مرحوم «مهندس مهدی بازرگان» برگزار می‌کند؛ گفتمان بازرگان و چالش‌های چهل سالگی انقلاب گزارش «همدلی» از رفتار تحقیرآمیز با کودکان گل‌فروش در کرمان: خشونتی که گل را هم خوار می‌کند «همدلی» گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص بودجه سال آینده را از نگاه کارشناسان بررسی کرد بعد از گزارش نیویورک‌تایمز از تحقیقات اف‌بی‌آی روی رابطه رئیس‌جمهور آمریکا با روسیه، واشنگتن‌پست هم از مخفی‌کردن محتویات جلسه ترامپ با پوتین گفت راست‌گرایان تندرو در واشنگتن هنوز سودای حمله نظامی به جهموری اسلامی ایران را در سر دارند در روزهایی که بحث فیلتر اینستاگرام مطرح شده، تاثیرات مثبت فضای مجازی هم بیش از پیش به چشم آمده است شرط مدرک برای نمایندگی مجلس را بردارید آنگاه که هدف،توجیه‌گر وسیله است! علی مندنی پور ‪-‬ تا بوده و نبوده در گوشمان خوانده و یاد مان داده اند: نویسنده مجله الوطن سوریه تحلیل کرد: شکست سیاست های آمریکا در خاورمیانه و شکل گیری ائتلاف روسی - چینی ستاد برگزاری مراسم سالگرد مرحوم «مهندس مهدی بازرگان» برگزار می‌کند؛ گفتمان بازرگان و چالش‌های چهل سالگی انقلاب