شکار قرن، چالش رانندگی مرگبار و شادی در سربازخانه!

شکار قرن
«هیجان از ابتدای دیدن فیلم بالاست؛ برف در ارتفاعات هم به دیدنی تر شدن این شکار کمک کرده و با شروع تعقیب صید توسط صیاد حس می کنید به اوج هیجان رسیده اید اما باید کمی صبر کنید تا ضربان قلبتان به حداکثر برسد و شکار در چنگ پلنگ در مواجهه با سنگ و دندان تیز را نظاره گر باشید» آن چه گفته شد حداقل حسی است که برای این فیلم شکار که در فضای مجازی بازتاب داشت می توان گفت. کاربری نوشت: «برای این ویدئو باید نوشت بزرگ ترین شکار قرن واقعا طبیعت دیدنیه». کاربر دیگری هم نوشت: «پلنگ هم که باشی برای پیدا کردن یک لقمه نون باید به در و دیوار بکوبونی خودتو»
 
برای دیدن فیلم این ماجرا کیوآر کد گوشه ستون بازتاب را اسکن کنید.
 
 


 
 
چالش مرگبار!
تقلید از یک فیلم وحشتناک پخش شده در نتفلیکس به نام (Bird Box)، باعث راه افتادن چالش رانندگی با چشم های بسته شده است که به تازگی در صفحات ایرانی ها  هم در حال دیده شدن است. کاربری نوشت: «همین جوری در آمار کشته شده های رانندگی وضعیت مون اسفبار این کار رو بکنید که کلا نابود شیم» کاربر دیگری نوشت: « من با چشم های بسته، فقط می تونم تشخیص بدم که تو ایران رانندگی می کنم یا خارج از ایران!» کاربری هم نوشت: «خارجی ها هم دیوانه ان با این چالش هاشون خب که چی با چشم بسته رانندگی کردن، حداقل یک کار مفید بکنن به جای این که با جون و مال خودشون و دیگران بازی کنن.»
 
 
 
شادی در پادگان
فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن چند سرباز دسته موسیقی، در حین تمرین، حرکت موزون  انجام می‌دهند. فرمانده‌شان هم با آن ها شوخی می‌کند. این فیلم واکنش‌های مختلفی به همراه داشت. مهم‌ترین واکنش مربوط به سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح بود. سردار در استوری اینستاگرام خود نوشت: «ان‌شاءا... سربازان وطن همیشه شاد و دلخوش و سرزنده باشند.عده‌ای گلایه‌مند هستند و خودشان دست در دست دشمن باعث نفاق بین یگان‌ها هستند.یک کلیپ ساده شادی از سربازان که حتما در هر جایی صورت می‌گیرد اما فیلمش پخش نمی‌شود. فکر کنید جوان خودتان است! حق شادی ندارد؟ دشمن‌شادکن نباشیم.» کاربری نوشت: « سردار به نکته مهمی اشاره کرد « حق شادی» مردم، حق دارند شاد باشند. ممنون سردار.»