واکنش شهرداری تهران به خبر پیشنهاد پولی شدن تونل‌ها

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به دنبال انتشار خبری مبنی بر پیشنهاد پولی شدن عبور از تونل‌های شهری ازسوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، توضیحاتی را ارائه داد.
مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهردار تهران در این زمینه آورده است:« طرح اخذ بهای تردد از تونل‌های شهری در قالب لایحه ازسوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیشنهاد شده و صِرف ارائه پیشنهاد به منزله پذیرش آن نیست و ارسال آن به شورای محترم اسلامی شهر تهران مستلزم تایید آن در شهرداری تهران است. این طرح هنوز به استحضار و تایید دکتر حناچی شهردار تهران نرسیده و صرفا در مرحله پیشنهاد است.
هر گونه طرحی که در دوره جدید مدیریت شهری به اجرا در می‌آید، در راستای مصلحت و منفعت عمومی جامعه خواهد بود و در این دوره هیچگونه طرحی که برخلاف مصالح شهر و منافع شهروندان باشد، اجرا نمی‌شود.
مدیریت شهری با درک شرایط دشوار اقتصادی موجود جامعه، خود را در کنار شهروندان می‌داند و از اجرای هر گونه طرحی که باعث افزایش هزینه، ایجاد دشواری و بروز نگرانی برای شهروندان شود، اجتناب خواهد کرد.»
سایر اخبار این روزنامه
افتتاح فاز سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس رئیس جمهور در آیین دومین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است خاستگاه این سلاطین کجاست؟ رئیس دفتر رئیس جمهور: خبر استعفای ظریف و خروج از برجام دو دروغ مغرضانه هستند اخبار کوتاه پسر ترامپ پناهجویان را به حیوانات خطرناک تشبیه کرد وزیر دفاع اسبق آمریکا: ترامپ چیزی از سیاست خارجی نمی‌فهمد معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت: ذوب آهن اصفهان با اقدامات خود در صنعت کشور می‌درخشد رئیس دفتر رئیس جمهور: خبر استعفای ظریف و خروج از برجام دو دروغ مغرضانه هستند واکنش شهرداری تهران به خبر پیشنهاد پولی شدن تونل‌ها پاسخ ظریف به ادعاهای پمپئو در مصر هرگاه آمریکا در مساله‌ای دخالت کند، آشوب، سرکوبگری و نارضایتی به بار می‌آورد دکتر فرجی دانا: ایران پنجمین کشور تولیدکننده مهندس در جهان است موگرینی: اروپا و جامعه جهانی برای حفظ برجام همکاری می‌کنند