رئیس دفتر رئیس جمهور: خبر استعفای ظریف و خروج از برجام دو دروغ مغرضانه هستند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در توئیتی تاکید کرد که خبر استعفای محمدجواد ظریف و خروج ایران از توافق برجام که به طور هم زمان منتشر شده‌اند، هر دو دروغ و مشتمل بر اهدافی مغرضانه و ضد منافع ملی هستند.
به گزارش ایرنا، واعظی در این توئیت خود افزود: لازم است رسانه‌ها نسبت به نشر اخبار مشکوک این چنینی هوشیار و محتاط بوده و خدای نکرده تریبون و بلندگوی دشمنان داخلی و خارجی ملت نشوند.
پیشتر علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت نیز با انتشار توئیتی به شایعه خروج ایران از برجام و استعفای ظریف واکنش نشان داد.
وی در این توئیت خود نوشت: جریانی مشکوک در یک طراحی پیچیده، دو روز است برشایعه خروج ایران از برجام و استعفای ظریف، آن هم در خلال سفر پر ثمر او به هند می‌دمد.
معزی تصریح کرد: همراهی با این نوع اخبار دقیقا بازی در زمین دونالد ترامپ است که هدف اولش از تحریم‌ها، نه فقط معاش و اقتصاد کشور بلکه به چالش کشیدن امید به آینده و آرامش مردم است.
سایر اخبار این روزنامه
افتتاح فاز سوم پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس رئیس جمهور در آیین دومین سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است خاستگاه این سلاطین کجاست؟ رئیس دفتر رئیس جمهور: خبر استعفای ظریف و خروج از برجام دو دروغ مغرضانه هستند اخبار کوتاه پسر ترامپ پناهجویان را به حیوانات خطرناک تشبیه کرد وزیر دفاع اسبق آمریکا: ترامپ چیزی از سیاست خارجی نمی‌فهمد معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت: ذوب آهن اصفهان با اقدامات خود در صنعت کشور می‌درخشد رئیس دفتر رئیس جمهور: خبر استعفای ظریف و خروج از برجام دو دروغ مغرضانه هستند واکنش شهرداری تهران به خبر پیشنهاد پولی شدن تونل‌ها پاسخ ظریف به ادعاهای پمپئو در مصر هرگاه آمریکا در مساله‌ای دخالت کند، آشوب، سرکوبگری و نارضایتی به بار می‌آورد دکتر فرجی دانا: ایران پنجمین کشور تولیدکننده مهندس در جهان است موگرینی: اروپا و جامعه جهانی برای حفظ برجام همکاری می‌کنند