«ایران مال» موجب اشتغالزایی شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تجربه موفق ایران مال در اشتغالزایی، گفت: از بدو آغاز وزارتم در وزارت کار به دنبال آن بودم که بخشی از بار حل مشکلات را بر دوش شرکای اجتماعی بگذارم و برای کمک به محرومان از مشارکت آنان بیشتر استفاده کنیم.
به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس‌از بازدید از مجموعه بازار بزرگ ایران (ایران مال) در جمع مدیران این مجموعه ادامه داد: بازدید امروز من از ایران بسیار مفید بود و با جزییات این پروژه ارزشمند آشنا شدم. مجموعه ایران مال قطعا با بلندنظری و همت بلند بانیان آن شکل گرفته است. ایده احداث ایران مال قطعا
ایده ارزشمندی بوده و تبدیل این ایده به عمل و اجرای آن بر روی زمین نیز کار طاقت فرسا و ارزشمندی بوده است. هدف من از حضور در اینجا و بازدید از این مجموعه در درجه اول به قصد تقدیر و تشکر از عوامل ایران مال است.
وزیر کار اظهار داشت: ایران مال یک مجموعه چند منظوره است. برخلاف تبلیغات برخی ایران مال، مجموعه صرفا برای فروش محصولات خارجی نیست بلکه مرکزی برای فروش کالاهای ایرانی و صنایع دستی ایرانی است. در ضمن مجموعه ایران مال را باید یکی از نقاط قوت گردشگری ایران دانست که پس از راه‌اندازی، گردشگران داخلی و خارجی را جذب می‌کند. ایران مال در واقع یک ایران کوچک است و تمدن ایرانی و اسلامی و تمدن دوران کنونی در اینجا به خوبی دیده می‌شود.