سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213


نظــــــــر مـــــردم
■ سوپرمارکت‌ها در تنکابن اتیکت قیمت نمی‌زنند/ بابلی -430...0911: لطفاً به گوش مسئولان برسانید که سوپرمارکت‌ها در شهرستان تنکابن اتیکت قیمت بزنند چون 80 درصد از سوپرمارکت‌ها اتیکت نمی‌زنند و 124 ضعیف عمل می‌کند.
■ قدردانی از تصویب سند درمان در وزارت بهداشت / 263... 0938: امید و انتظار ویژه می‌رود در اقدام خداپسندانه و بسیار قابل تقدیر وزارت بهداشت در تصویب سند درمان شاهد رفع کمبود امکانات درمانی و دارویی در شهرستان‌های مراکز استان‌ها باشیم و چنان باشد که بیماران فقط در محل سکونت خودشان درمان شوند.
■ عدم پرداخت پاداش سنوات خدمت / مرضیه نظامی: اینجانب با شغل مهندسی تأسیسات با سابقه 26 سال از اداره راه و شهرسازی استان کرمان در سال 96 بازنشسته شدم و از سوی محل کار مبلغ 80 میلیون تومان به‌عنوان پاداش سنوات بازنشستگی اینجانب تعیین شد ولی با گذشت یک سال و نیم هنوز این مبلغ را به اینجانب پرداخت نکرده‌اند. به‌هر کجا مراجعه می‌کنم پاسخ درستی به ما نمی‌دهند و مرتب به اداره راه و شهرسازی کرمان و تهران مراجعه می‌کنم. هم‌اکنون به این مبلغ نیاز دارم اما متأسفانه هیچ کسی پاسخگو نیست.
■ همسان‌سازی حقوق چه شد؟ / خانم جوادی: همسر اینجانب با 30 سال سابقه کار، بازنشسته شرکت نفت است ولی حقوق پرداختی با عنوان مستمری بازنشستگی یک میلیون و 700 هزار تومان است در حالی که سایر بازنشسته‌های همین شرکت مبلغ بسیار بالاتری دریافت می‌کنند. جالب اینجاست که یکسری مستمری بگیر تأمین اجتماعی هستند و عده‌ای دیگر از صندوق بازنشستگی کشوری مستمری می‌گیرند و متأسفانه اختلاف زیادی بین آنها وجود دارد. چرا قانون همسان‌سازی حقوق‌های بازنشستگی را اجرا نمی‌کنند؟ با این اوضاع گرانی و داشتن داماد و نوه از عهده مخارج زندگی برنمی آییم. از مسئولان محترم درخواست داریم این قانون را اجرایی کنند.
■ مشکلات یک جانباز / حسن سالاروند: اینجانب از جانبازان و بازماندگان عملیات کربلای 4 هستم. 25 درصد جانبازی و 16 سال سابقه کار دارم و از کارافتادگی گرفته‌ام ولی بابت درصد جانبازی هیچ تسهیلات و کمکی دریافت نکرده ام. الان بسیار تحت فشار هستم و درخواست فوق‌العاده ایثارگری داده‌ام ولی تاکنون پاسخی به من نداده‌اند.
■ ضرورت بازدید دانش‌آموزان از مراکز صنعتی / آقای صابر: اکثر کشورهای پیشرفته که به آموزش و پرورش اهمیت می‌دهند طرح بازدید دانش‌آموزان از مراکز صنعتی و کارخانه‌ها برای آنها بسیار مهم است و این کار را در طول سال تحصیلی انجام می‌دهند. پیشنهاد می‌کنم آموزش و پرورش ما نیز این رویه را  سرلوحه کار خود قرار دهد تا جوانان ما از نزدیک با مشاغل مهم صنعتی آشنا شوند چون اکثر جوانان خیلی از مشاغل را نمی‌شناسند و چون از نزدیک این مشاغل را ندیده‌اند بعضاً علاقه‌ای نیز ندارند.
■ سرقت در «دولت خواه» منطقه 19 / آقای حسینی: از محله دولت خواه منطقه 19 تماس می‌گیرم. من در این منطقه مغازه دار هستم و متأسفانه چندین بار است که دزدی، زورگیری و دستبرد به منازل و مغازه‌ها رخ داده است. از مسئولان نیروی انتظامی درخواست داریم به این مشکل منطقه رسیدگی کنند.
■ مشکلات مالی یک ایثارگر / افضل کردی: اینجانب یک ایثارگرم و مدت دو سال در جبهه بودم. از نظر مالی خیلی تحت فشار هستم. دو فرزند دانشجو دارم با این حال نه بیمه دارم و نه شغل ثابت. از مسئولان درخواست دارم فکری به حال ما کنند.