سفر پنهانی رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی به امارات

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع صهیونیست از سفر رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی به ابوظبی و دیدار وی با مقامات اماراتی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع رژیم صهیونیستی از سفر رئیس حزب کار این رژیم به ابوظبی و دیدار وی با مقامات اماراتی خبر داد.
براساس این گزارش، آوی گبای رئیس حزب کار اسرائیل در اوایل دسامبر سال 2018 (اواسط آذر 1397) در سفری پنهانی به ابوظبی با مقامات عالی رتبه امارات دیدار کرد.
گابای در 11 آذر از مبدا رباط-امان و با همراهی انریکه زیمرمن و با وساطت یک شهروند مراکشی نزدیک به دولت امارات به ابوظبی سفر کرده و با سه تن از مقامات اماراتی در سطوح وزیر و عالیرتبه‌تر دیدار داشته است.


منازعه اسرائیل- فلسطین، طرح صلح ترامپ و طرح‌های صلح عربی موضوع گفتگوهای گبای با طرف اماراتی بوده است. طرفین همچنین پیرامون موضوعاتی همچون تهدید ایران و سیاست داخلی اسرائیل نیز با یکدیگر گفتگو کرده‌اند.
گبای که با حفاظت ویژه مقامات اماراتی به ابوظبی سفر کرده بود، در 13 آذر به اسرائیل بازگشت و بلافاصله گزارشی از نتایج سفر خود را به یوسی کوهن رئیس موساد ارائه داده است.
سفر اخیر گبای بخشی از گفتگوهای وی با مسئولان کشورهای عربی است که از سال گذشته آغاز شده بود. وی در سفر به امان نیز با ملک عبدالله پادشاه اردن و برخی از مشاوران محمود عباس دیدار داشته است.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس اتاق بازرگانی ایران: اخبار خوشایندی از حذف دلار در مبادلات تهران و دهلی‌نو می‌رسد اخبار کوتاه وزیر اقتصاد: بسته «رونق سرمایه گذاری، افزایش تولید و مدیریت تورم» در دست تدوین است افشاگری حناچی از اوضاع نابسامان در شهرداری تهران ولخرجی در شهرداری ورشکسته تهران سناتور سندرز: آمریکا روز به روز به هرج و مرج نزدیکتر می‌شود رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس آمریکا: ترامپ مثل یک «ملوان مست» است طرح‌های جدید دولت فرانسه برای سرکوب «جلیقه‌زردها» 5 کشته در حمله نیروهای امنیتی سعودی به منطقه شیعه نشین قطیف معاون توسعه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری: فولاد مبارکه علاوه بر قهرمانی صنعت، نقش قهرمان نوآوری را هم ایفا کند پاداش وفاداری امام خمینی: هاشمی زنده است چون نهضت زنده است انتشار 2 فیلم «مستند بهتان» و «هاشمی زنده است» هم‌زمان در داخل و خارج معنادار است محمد هاشمی: گزارش علت فوت هاشمی دست رئیس‌جمهور است از منزل امام تا منزل هاشمی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هیچ کاری را بدون اجازه امام انجام نمی داد دکتر ظریف: منتظر اروپا نمی‌مانیم و با شرکای سنتی خود همکاری می‌کنیم معاون اول رئیس جمهور در مراسم اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب: کارآفرینی نیاز مهم و ملی امروز و آینده کشور است سفر پنهانی رئیس حزب کار رژیم صهیونیستی به امارات از صداقت هاشمی تا اشرافیت مخالفان سخنگوی اتحادیه اروپا: سازوکار ویژه مالی با ایران بزودی راه‌اندازی می‌شود وزیر اطلاعات: اسماعیل بخشی در دوران بازداشتش شکنجه نشده است امیر حاتمی در دیدار معاون وزیر دفاع سوریه: تا پیروزی کامل سوریه را همراهی خواهیم کرد