خط و نشان یوزها برای غول های آسیا


 تیم ملی کشورمان کارش را در جام ملت‌های آسیا با برد پرگل و مقتدرانه 5-صفر مقابل یمن شروع کرد و همین ابتدا برای مدعیان قاره کهن خط و نشان کشید. مهدی طارمی (12 و 23)، دژاگه (25)، آزمون (52) و سامان قدوس (78) زننده گل‌های ایران در بازی روز گذشته بودند. برای این بازی علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیدمجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی طارمی و سردار آزمون، 11 انتخاب کارلوس کی‌روش بودند تا ستارگانی همچون سامان قدوس، پژمان منتظری، مسعود شجاعی، کریم انصاری‌فرد، وریا غفوری، میلاد محمدی و... از روی نیمکت نظاره‌گر اولین بازی ایران باشند. البته در نیمه دوم از این جمع منتظری، انصاری‌فرد و قدوس شانس حضور در میدان را پیدا کردند و به ترتیب به جای حسینی، امیری و طارمی به ترکیب اضافه شدند. تیم ملی کشورمان با این برد پرگل حالا شرایط خوبی برای صعود به عنوان تیم صدرنشین دارد؛ اتفاقی که باعث خواهد شد ملی‌پوشان کشورمان تا نیمه‌نهایی مقابل رقیب سرشناس و بزرگ جام ملت‌ها قرار نگیرند و تا نیمه‌نهایی مسیر آسانی را پیش روی خود ببینند.  
  حواشی بازی ایران-یمن
 تعدادی از هواداران ایرانی با نشان دادن پرچم ایران به دوربین عکاس ژاپنی تعصب خود را به این شکل نشان داده و با ژست‌های مختلف پرچم ایران را به نمایندگان رسانه‌های خارجی نشان ‌دادند.
 پلیس‌های اسب‌سوار در نقاط مختلف ورودی ورزشگاه محمد بن‌زاید حضور داشتند و رفت و آمد تماشاگران را کنترل می‌کردند.


‌ تعدادی از تماشاگرانی که از ایران خود را به ورزشگاه رسانده‌ بودند مقابل درهای استادیوم از قیمت‌های بلیت بازی ایران گلایه داشته و مدعی بودند حضور در 3 بازی پیاپی ایران در امارات با این شرایط برای آن‌ها مهیا نیست.
 تیم داوری ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی حضور پیدا کردند تا شاهد نخستین دیدار تیم ملی برابر یمن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ باشند.
 یک‌شنبه کارلوس کی‌روش به زمین چمن بازی ایراد گرفت و این موضوع را به ناظر ای‌اف‌سی هم گزارش داد ولی دیروز وی و بازیکنان نسبت به وضعیت زمین چمن موضعی نگرفتند. کارلوس کی‌روش نیز با چهره‌ای خندان وارد ورزشگاه شد و با مسئولان برگزاری مسابقه برخورد گرمی کرد.
 حدودا 6 هزار هوادار ایرانی حاضر در ورزشگاه محمد بن‌زاید از دقایقی پیش از آغاز دیدار تیم ملی کشورمان برابر یمن کار خود را آغاز کردند و نبض ورزشگاه را به طور کامل در دست گرفتند. این در حالی بود که تعداد حدودا هزار نفر یمنی در ورزشگاه حضور داشتند.