اعلام اسامی اخلال‌گران در نظام اقتصادی

وی در پاسخ به سوالی درباره ادعای اسماعیل بخشی گفت: از دیگران شنیدم که نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات نوشته و علی القاعده  وزارت اطلاعات پیگیری می‌کند؛ البته نمی‌دانم نامه وی به وزارت اطلاعات درست است یا خیر.
سخنگوی قوه قضاییه افزود:  وزارت اطلاعات پیگیری می‌کند و قطعا دستگاه قضایی هم اگر شکایت کند وارد می‌شود. باید دید که موضوع چگونه است و اگر شکایت کند دادستان وارد می‌شود و اگر وزارت اطلاعات تخلفی را دید حتما به مرجع قضایی اعلام می‌کند.
گزارشی رسیده که ممکن است روند پرونده عراقچی را تغییر دهد
 محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره پرونده احمد عراقچی گفت: ما دوست داریم پرونده‌ها سریع‌تر رسیدگی شود، اما برخی پرونده‌ها نیاز به کارشناسی دارد و همین روز گذشته برای پرونده احمد عراقچی گزارشی رسیده که اگر صحت داشته باشد روند پرونده تغییر می‌کند؛ دادگاه این پرونده شروع نشده و در حال مطالعه پرونده هستند و اگر گزارش جدید صحت داشته باشد، فاز جدیدی مطرح می‌شود.


وی افزود: در پرونده قبلی ۹ نفر به دادگاه رفتند که برخی از بانک‌مرکزی و برخی غیر بانک مرکزی بودند؛ پرونده سیف در پرونده مربوط به این ۹ نفر  نیست.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در پرونده سالار آقاخان چندین بار ارقام متفاوتی برای ارز دریافتی اعلام شد و برای برخی از متهمان نیز موارد جدیدی مطرح شده است.