رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: کمیسیون امنیت ملی بر مصوبه پیشین خود درباره CFT تاکید کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اصرار مجدد این کمیسیون بر مصوبه پیشین خود درباره لایحه CFT خبر داد و گفت: این لایحه در دستور کار صحن علنی اولین هفته کاری آتی مجلس قرار می‌گیرد.
به گزارش خانه ملت، حشمت‌الله فلاحت پیشه، در تشریح نشست روزیکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه CFT گفت: در این جلسه که با حضور عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان برگزار شد، کمیسیون به بررسی ایرادات این شورا درباره لایحه CFT پرداخت و بر نظر قبلی خود اصرار کرد.
*لایحه CFT در نخستین جلسه علنی هفته آینده کاری مجلس بررسی می‌شود
وی در ادامه با بیان اینکه پیش از این یکبار اصلاحات کمیسیون درباره ایرادات شورای نگهبان به این شورا ارسال شده بود، اظهار داشت: با این حال شورای نگهبان تنها سه ایراد را برطرف شده دانست و بقیه ایرادات را مجددا به کمیسیون ارجاع داد ضمن اینکه پیش از این هفت مورد از ایرادات نیز به مجمع ارجاع شده است.


وی افزود: در نهایت مجموعه نظر کمیسیون امنیت ملی تصویب لایحه CFT با نظر قبلی این کمیسیون بود که لایحه مصوب در اولین جلسه صحن علنی در هفته آتی کاری مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.
فلاحت پیشه در ادامه به حضور سردار اشتری در جلسه این کمیسیون برای بررسی بودجه انتظامی کشور اشاره و بیان کرد: قرار شد کمیسیون امنیت ملی مجلس حداکثر تلاش خود را برای تضمین بودجه ناجا و تا تخصیص صد در صدی این بودجه انجام دهد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه حوزه‌های نظامی، انتظامی و دفاعی است که امنیت مسئولان دولت و مردم را تامین می‌کند، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم منابع مورد نیاز وزارت دفاع که بنیه دفاعی کشور را تقویت می‌کند به خصوص در حوزه‌های مرزبانی و ناجا تامین کنیم که در این خصوص پیشنهاداتی نیز از ناجا گرفتیم.
سایر اخبار این روزنامه
همتی: بانک مرکزی بر بازار ارز مسلط است با تصویب مجلس؛ ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی دارای مشابه ایرانی در رسانه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: کمیسیون امنیت ملی بر مصوبه پیشین خود درباره CFT تاکید کرد تایید لایحه مقابله با پولشویی راه تجارت خارجی ایران را هموار می‌کند رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: دولت طرح تحول سلامت را با قوت تا پایان راه ادامه می‌دهد به ظرفیت یک میلیارد فوت مکعب؛ 2 سکوی جدید پارس‌جنوبی آماده تولید شدند سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد تازه‌ترین اسامی اخلالگران اقتصادی گفت‌وگو با مهندس محمد هاشمی امام خمینی، هاشمی رفسنجانی را مترادف با نهضت می‌دانستند باور کنید هاشمی زنده نیست! اعتراض ائتلاف مقتدی صدر به حضور نظامیان آمریکایی در خیابان‌های بغداد افزایش درخواست‌ها برای خروج نظامی آمریکا از عراق اکثر مردم انگلیس موافق همه‎پرسی دوم برگزیت هستند معاون انستیتو مناقشات سیاسی روسیه: ترامپ دراداره کشورش وامانده است مقاومت پیروز اعتراض ائتلاف مقتدی صدر به حضور نظامیان آمریکایی در خیابان‌های بغداد پادشاه مالزی کناره‌گیری کرد یک پایگاه آمریکایی گزارش داد روسیه موشک‌های کالیبر نزدیک خاک آمریکا مستقر می‌کند فراخوان برای برگزاری تظاهرات جدید در سودان همزمان با هشدار دولت