ظریف خطاب به دولت آمریکا: تهدید، تهدید بدنبال می‌آورد و احترام هم احترام

وزیرامور خارجه کشورمان با یادآوری نقض عهد دولت آمریکا در توییتی نوشت: تهدید، تهدید به بار می‌آورد، همانطور که احترام موجب احترام می‌شود.
دکتر محمد جواد ظریف در توییتر نوشت: پرتاب ماهواره بر فضایی و یا آزمایش موشکی توسط ایران قطعنامه 2231 را نقض نمی‌کند. این آمریکاست که این قطعنامه را نقض کرده و در موقعیتی نیست که در این زمینه برای کسی داد سخن سر دهد.
وزیر امور خارجه کشورمان با یادآوری 2 نکته به ایالات متحده خاطر نشان کرد: نخست، قطعنامه 1929 مرده است؛ دوم تهدید، تهدید به بار می‌آورد، همانطور که احترام، احترام می‌آورد.
سایر اخبار این روزنامه
ارائه بسته جدید حمایت از 13 بیماری خاص و صعب‌العلاج متن استعفای دکتر هاشمی پس از معرفی سرپرست جدید وزارت بهداشت متن نامه استعفای وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه منتشر شد. منشاء بوی نامطبوع در شهر تهران همچنان در هاله‌ای از ابهام این وسیله امن و ارزان را از مردم سمنان دریغ نکنید این حلقه را بشکنید آقای رئیس جمهور در همایش دانشگاه مفید قم بررسی شد نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در تقنین از مجلس تا مجمع تشخیص مصلحت نظام دکتر ظریف: بزرگترین افتخار ما این است که کسی نمی‌تواند بگوید اگر یک هفته از شما حمایت نکنم عربی، روسی یا انگلیسی صحبت می‌کنید! دموکراتها طرح استیضاح ترامپ را به جریان می‌اندازند حضرت آیت‌الله صانعی در نشست پایانی بررسی حقوق زنان در فقه: نوآوری در فقه باید براساس کتاب و سنت و عقل باشد گفتگوی اختصاصی روزنامه جمهوری اسلامی با خانم عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هنوز هم احساس می‌کنم آشیخ اکبر زنده و تاثیر گذار است ظریف خطاب به دولت آمریکا: تهدید، تهدید بدنبال می‌آورد و احترام هم احترام مدیرعامل متروی تهران اعلام کرد: افتتاح سه ایستگاه مترو تا پایان سال جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوهای ایرانی به اقیانوس اطلس می‌روند قیمت پرتقال شب عید 3100 تومان تعیین شد با حضور وزیر دفاع در شرکت صنایع الکترونیک شیرازانجام شد؛ افتتاح خطوط تولید تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در شیراز