قدردانی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جمهوری اسلامی ایران

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه سفرش به تهران یک سفر عادی بوده است از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مساله فلسطین تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش ایسنا، پایگاه خبری العهد لبنان نوشت که هیاتی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین به ریاست زیاد نخاله، دبیرکل این جنبش در هفته جاری به تهران سفر کرده و با مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران و در راس آنها آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند و ایستادگی کامل و همه جانبه ایران در کنار ملت و مقاومت فلسطین را از زبان مسولان ایرانی شنیدند.
در پی این سفر، زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد فلسطین در گفت وگو با العهد گفت:با توجه به طبیعت روابط میان جمهوری اسلامی ایران و جنبش جهاد اسلامی و ملت فلسطین، ما این سفر را یک سفر عادی می‌دانیم. این سفر تاکیدی بر هم پیمانی و روابط تاریخی با ایران است.
وی افزود:هیچ تغییری در روابطمان با ایران ایجاد نشد و این سفر در راستای تقویت روابط ، بحث در رابطه با مشکلات ملت فلسطین وچالش‌های منطقه ای که با آنها روبه رو است انجام شد ، همچنین این سفر با توجه به اهمیت ایران و وزن منطقه‌ای و بین‌المللی آن و نیز نقش سیاسی گسترده آن در منطقه انجام شد و ایران همواره حامی همراه ملت فلسطین بوده است.
دبیرکل جنبش جهاد فلسطین در ادامه تاکید کرد: مواضع مسئولان جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای حمایت و پشتیبانی ملت فلسطین بوده است و آنها در کنار ما ایستاده‌اند درحالی که هیچ مسئول دیگری در منطقه در کنار ما نمی ایستد؛ بنابراین ما همواره شاهد این هستیم که مساله فلسطین و مشکلات ملت آن همواره مورد توجه مسئولان ایرانی است ، به همین دلیل از آنها و از تمام ملت ایران که مقاومت فلسطین و لبنان را در آغوش گرفته است تقدیر و تشکر می‌کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
چهره‌های سرشناس بسیاری در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر غایب هستند، اما سینماگران جذابی هم به فستیوال ملی سینما می‌آیند «همدلی» از هجوم سودجویان به جنگل‌های آذربایجان شرقی گزارش می‌دهد باران چوب‌خواران بر سر ارسباران ارزیابی «همدلی» از تاثیر مصوبه‌هایی که قرار است یک‌شبه آب بر آتش بحران ارز بریزد نشست اخیر شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و آخرین تغییرات مدیریتی در آن برای رخدادهای مهم پیش رو، بررسی می‌شود در ادامه ترک صحنه‌های همکاری چندجانبه بین‌المللی، آمریکا و اسرائیل از یونسکو هم خارج شدند موگرینی: اروپا همچنان به توافق با ایران پایبند است جانشین فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران: ارتش ماموریت اقتصادی ندارد دادستان تهران: فقط یک نامه درباره دانشگاه آزاد به دادسرا رسیده است پزشکیان: آبروی مسئولان را در صداوسیما می‌ریزیم و اسم مسلمان بر خود می‌گذاریم قدردانی دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از جمهوری اسلامی ایران