تحریف نکنید! نابودی اسرائیل سیاست رسمی جمهوری اسلامی ایران است

محمدجواد ظریف اخیرا در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی لوپوئن گفته است: آقای نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل که به نیروگاه هسته‌ای «دیمونا» رفته بود یعنی جایی که تسلیحات هسته‌ای (اسرائیلی- توضیح سردبیر) ساخته می‌شود و در آنجا اعلام کرد که ایران را نابود خواهد کرد، وی نگفت که «کشور ما باید نابود شود» بلکه گفت «کشور ما را نابود خواهد کرد». چرا آقای ماکرون به این موضوع واکنشی نشان نداد؟ چرا هیچ‌کس در فرانسه درباره این سخنان به پا نخاست؟ (واکنشی نشان نداد). اما درباره آنچه که به ما مربوط می‌شود... ما چه موقع گفتیم که اسرائیل را نابود می‌کنیم؟ فقط یک نفر را پیدا کنید و به ما نشان دهید که این حرف را زده باشد. هیچ‌کس چنین حرفی نزده است.
خبرنگار: رئیس‌جمهور سابق... محمود احمدی‌نژاد در سال 2007؟ نه، وی نیز چنین حرفی نزده است. وی حرف امام(خمینی) را یادآوری کرد که گفته بود «اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد». وی نگفته بود که «می‌خواهد آن را نابود کند!»، وی گفته بود که اسرائیل با این سیاست‌هایی که دنبال می‌کند به این سرنوشت مبتلا خواهد شد.
اظهارات آقای ظریف درباره موضع حضرت امام(ره)، توأم با بی‌دقتی و تحریف است، چه اینکه حضرت امام(ره) صراحتا فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود. همچنین رهبر معظم انقلاب تصریح کرده‌اند «ما آنجایی که  دخالت می‌کنیم، صریح می‌گوییم. ما در قضایای ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم؛ نتیجه‌اش هم پیروزی جنگ 33 روزه و پیروزی جنگ 22 روزه بود. بعد از این هم هر جا هر ملتی، هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مقابله کند، ما پشتش هستیم و کمکش می‌کنیم و هیچ ابایی هم از گفتن این حرف نداریم».
علت این موضع هم روشن است. اولا، رژیم صهیونیستی یک رژیم اشغالگر و آپارتایدی است و کمترین مشروعیتی ندارد؛ همان‌گونه که رژیم آپارتاید آفریقای‌ جنوبی مشروعیت نداشت و لاجرم نابود شد. ثانیا این رژیم در طول 70 سال منشأ جنایت و نسل‌کشی و جنگ‌افروزی علیه ملت فلسطین و ملت‌های لبنان و سوریه بوده است. نقشه اعلامی و صریح این رژیم مبنی بر تشکیل حکومتی از نیل تا فرات، خود از مقاصد سلطه‌طلبان و تجاوزکارانه و سیری‌ناپذیری در این مسیر حکایت می‌کند.


ثالثا صهیونیست‌ها و سرویس جاسوسی آن، از ارکان موثر در اقتصاد و سیاست رژیم پهلوی و دستگاه امنیتی جنایتکار آن بوده‌اند. پس از انقلاب‌ نیز رد پای این رژیم و سرویس جاسوسی آن، در انواعی از خباثت‌های مستقیم و غیرمستقیم دیده می‌شود؛ از جمله ترور برخی دانشمندان هسته‌ای. همچنین مقامات وقیح و لاف‌زن صهیونیست، بارها تهدید کردند به تاسیسات اتمی ایران حمله می‌کنند که با تهدید جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «‌با خاک یکسان کردن تل‌آویو»، تب تهدیدشان اندکی فرو نشست. علت هم روشن است؛ آنها پشت آمریکا پنهان می‌شوند و دم از عملیات بزن در‌رویی می‌کنند اما  جمهوری اسلامی ایران آن قدر قدرتمند است که به تلافی، تل‌آویو و دیگر شهرهای مهم صهیونیستی را نابود کند.
رابعا سران این رژیم نامشروع در جریان آشوب نیابتی سال 88 به صراحت مدعی شدند که «جنگ با ایران از داخل مرزهای آن شروع می‌شود» و «جنبش (فتنه) سبز سرمایه بزرگ اسرائیل است». به نظر می‌رسد به تلافی همین اعلام حمایت صهیونیست‌ها هم بود که برخی آلودگان جریان فتنه در داخل، از پشت صهیونیست‌ها درآمده و معترض شدند که چرا ما روی موشک‌های دوربرد خود نوشته‌ایم اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.