از مخترع خس و خاشاک تا فیلترینگ!

محمدرضا ستوده - احمدی‌نژاد خطاب به امانوئل ماکرون: مگر وظیفه دولت‌ها پاسخگویی به خواسته‌های شهروندان نیست؟ این تظاهرکنندگان شهروند هستند. به حرف‌هایشان گوش و خواسته‌هایشان را تامین کن. قطعا هیچ قدرتی نمی‌تواند جلوی اراده مردم بایستد.
پاسخ ماکرون به احمدی نژاد: محمود جان! اینها عده‌ای خس و خاشاک هستند که ان‌شاءالله سیل خروشان ملت فرانسه آنها را در خود غرق خواهد کرد. محمود‌جان تو الگوی من هستی، بودی و خواهی بود. سعی خواهم کرد همان کاری را بکنم که تو در شرایط مشابه انجام داده‌ای!
همسر رییسی: اگر رییسی در انتخابات پیروز می‌شد وضعیت کشور بهتر بود.
- اول اینکه هیچ بقالی نمی‌گوید ماست من ترش است. دوم؛ اگر از همسر روحانی هم بپرسید می‌گوید: اگر روحانی رییس‌جمهور نمی‌شد وضعیت مملکت خیلی بدتر از این بود که البته بدتر از این یعنی مردم بر سر کیسه آرد با هم دعوا کنند یا لباس یکدیگر را از تن هم در‌آورند.


ضرغامی: در جلسه بررسی اغتشاشات دی‌ماه 96 در شورای امنیت ملی با توجه به نقش تلگرام در هماهنگی‌ها، تلگرام با دستور رییس‌جمهور فیلتر شد.
من همین‌جا از آقای ضرغامی تشکر می‌کنم که زحمت می‌کشند و ما را با رییس‌جمهور منتخب‌مان بیشتر آشنا می‌کنند. البته ما خودمان در این یک سال و نیم تا ته، ایشان را شناخته‌ایم و با گوشت و پوست و استخوان و چربی استراتژی راهبردی ایشان را درک کرده‌ایم. ایشان گفت: انگشت دولت روی دکمه فیلترینگ نمی‌رود ولی همان‌طور که قبلا هم اشاره کردم، دولت با اعضای دیگرش مثل پیشانی یا انگشت پایش دکمه فیلترینگ را فشار داد و هنوز هم آن عضو را از روی دکمه برنداشته.