ظریف، پیشنهاد چهارگانه برای پایان بحران یمن مطرح کرد

خبرگزاری رسمی چین گزارش داد که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران با انتشار یک توییت پیشنهادهای چهارگانه برای پایان دادن به بحران یمن مطرح کرده است.
شینهوا، ظریف در این توییت تاکید کرده است که جنگ یمن باید فورا متوقف شده و پایان یابد و هر چه سریعتر آتش بس در این کشور برقرار شود.
گزارش به نقل از توییت وزیر خارجه ایران آورده که بخش دیگری از این پیشنهادها این است که کمک‌های بشردوستانه در اختیار یمن قرار گیرد و همچنین گفت‌و‌گوهای داخلی یمن برای ایجاد یک دولت فراگیر آغاز شود.
شینهوا می‌نویسد که محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران تصریح کرده که این موضوعات را در آوریل سال 2015 در جریان اوجگیری بحران یمن مطرح کرده است.
خبرگزاری چین می‌افزاید که جنگ یمن نشات گرفته از بحران سال 2014 میلادی است و به دنبال آن عربستان با جنگنده‌های خود بارها این کشور را هدف بمباران‌های بی‌امان قرار داده است.
سایر اخبار این روزنامه
قیمت خرید تضمینی گندم 1600 تومان تعیین شد رئیس کل بانک مرکزی: پرداخت چک تضمینی صرفا در وجه گیرنده امکان پذیر است معاون اول رئیس جمهور: نهضت تولید علم و فناوری به یک اراده جدی تبدیل شده است تظاهرات در لندن و بغداد در مخالفت با جنگ یمن استیضاح وزیر کشور به هیات رئیسه مجلس ارائه شد خلع سلاح نفتی دشمنان پیشرفته‌ترین ناوشکن غرب آسیا به ناوگان ارتش پیوست وزارت جهاد کشاورزی: تامین کالاهای اساسی نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش یافت معامله ارز تا یک میلیون یورو در صرافی‌ها مجاز شد تظاهرات دانشجویان موریتانی در اعتراض به سفر آتی بن‌سلمان جلیقه زردها پایتخت‌های اروپا را به آتش کشیدند هجمه ها به دولت درکنار برخی اتهامات به مسئولان ظریف، پیشنهاد چهارگانه برای پایان بحران یمن مطرح کرد آمار پایانی متقاضیان اعلام شد؛ جشنواره ملی فیلم فجر 12 روزه شد جزئیات "لغو" احتمالی طرح «زوج و فرد» در تهران ثبت‌نام کنکور ارشد 98 از 16 آذر آغاز می‌شود درآمدهای کمیته امداد 40 درصد افزایش یافت واکنش سخنگوی تعزیرات به گران‌فروشی نان؛ افزیش قیمت نان، سیاست دولت نیست