بسیجی یاور محرومان بوده و در خدمت به مردم، حزب و گروه و جناح سیاسی نمی‌شناسد

نشست عمومی جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسئولین و مردم چهاردانگه در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) این شهر برگزار شد.
در این ملاقات که در راستای دیدارهای عمومی نمایندگان مجلس با مسئولین و مردم مناطق و شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، مصطفی کواکبیان و علیرضا محجوب نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه حضرت فاطمه (س) ضمن شنیدن مشکلات و معضلات موجود در چهاردانگه همراه با مسعود مرسلپور و سایر مسئولین اجرایی با مردم بخش چهاردانگه نیز به گفت‌وگو پرداخته و در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم شریف بخش چهاردانگه اسلامشهر قرار گرفتند. در ابتدای این نشست لطفی طلب، بخشدار چهاردانگه طی سخنانی گفت: مهمترین مشکل چهاردانگه خاموشی‌های مکرر و نوسانات شدید برق بود که نارضایتی مردم و واحدهای تولیدی را در پی داشت. با تدابیر اندیشیده شده در این خصوص و هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بهسازی خطوط برق انجام شد.
وی افزود: در تمامی روستاهای بخش، بهسازی و نوسازی معابر و راه‌های روستایی انجام شده و تراکم در سطح روستاها تا ۱۸۰درصد افزایش یافت.
بخشدار چهاردانگه خاطرنشان کرد: نقطه‌ای در محلات و روستاهای بخش چهاردانگه نیست که از نعمت برق و گاز برخوردار نباشند. ۱۰درصد محدوده سطح شهر و ۴۰درصد روستاها دارای بافت فرسوده است که تسهیلات درنظر گرفته شده برای این موضوع حتی پاسخگوی خرید مصالح ساختمانی هم نیست.


در ادامه این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر طی سخنانی گفت: جمهوری اسلامی راه خود را یافته است و ما به دنبال اصول و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه اسلامشهر ۱۳۰ میلیارد تومان سال گذشته اعتبار دریافت کرده است اظهار داشت: دولت این هزینه‌ها را برای خدمت به مردم انجام می‌دهد و بحث مترو که در این شهرستان بلاتکلیف مانده بود توسط نمایندگان در حال طی مسیر اداری است تا در دولت مصوب شود و در حال گمانه‌زنی هستیم و می‌خواهیم از محل درآمدهای دولت این کار را که از مطالبات به حق مردم اسلامشهر است انجام دهیم. رئیس شورای شهر چهاردانگه نیز در ادامه گفت: یک سالی است حواشی پس از انتخابات شهر ما را درگیر کرده و امیدواریم مراجع قانونی پاسخگوی شبهات مطرح شده باشند. وی افزود: اقدامی که شهرداری چهاردانگه در این مدت درخصوص نخاله‌ها و زباله‌ها در این دوره از مدیریت شهری انجام داده در چهاردانگه بی سابقه است. یکی از عملکردهای این دوره شورا تملک ۴۲باب ملک ریزدانه و اجرای ۵۰۰ عقب‌نشینی در این دوره است که از درخواست‌های دیرینه مردم بود. در پایان این نشست دکتر مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با گرامیداشت ایام هفته وحدت و بسیج طی سخنانی گفت: هرچند استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای آنها در پی تفرقه‌افکنی بین ملت‌های مسلمان و کشورهای اسلامی هستند، اما معتقدیم کاروان وحدت مسلمین جهان به پیروزی خواهد رسید و روسیاهی برای تفرقه‌افکنان، داعش پروران و ظالمان باقی خواهد ماند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کسانی که چشم طمع به اموال مردم داشته و زندگی اشرافی دارند، بیخود می‌کنند خود را بسیجی می‌نامند. بسیجی در خدمت مردم است و برای یاری مظلومان سر از پا نمی‌شناسد و همواره در مسیر منویات نظام و رهبری حرکت می‌کند و در این راه گروه و حزب و جناح سیاسی نمی‌شناسد.
دکتر کواکبیان تصریح کرد: کسانی که می‌گویند اعضای شورای شهر چهاردانگه تخلفاتی دارند به دستگاه قضایی ارائه دهند تا رسیدگی شود و کسانی که خطبه می‌خوانند نیز از مسیر قانون در خصوص تخلفاتی که ادعا می‌کنند، اقدام نمایند. 
نایب رئيس مجمع نمایندگان تهران گفت: به عنوان نماینده مردم می‌گویم، اعضای هیات نظارت منتخب مجلس صلاحیت اعضای شورای این شهر را تایید کرده‌اند و اگر مدارک و مستنداتی هست به دستگاه قضایی ارائه کنید تا ما هم درکنار شما پیگیر تخلفات ادعا شده باشیم.
نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر تصریح کرد: جلساتی با شورای شهر چهاردانگه داشته‌ایم و در جریان مشکلات این بخش قرار گرفته‌ایم. در این جلسه نیز منتظر بودیم مسائل کلان و عمده مطرح شود که نیاز به پیگیری در سطح استانداری و در سطح ملی وجود داشته باشد.
وی افزود: در شرایط امروز و جنگ اقتصادی جدی که نیاز به وحدت و همدلی بیش از هر زمان احساس می‌شود باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را حل کنیم و از تفرقه‌افکنی پرهیز کنیم.
دکتر کواکبیان با ذکر آیه 159 سوره آل عمران از قرآن کریم خاطرنشان کرد:‌ «به برکت رحمتی از جانب خداوند با آنها ( امت خود ) نرم‌خو شدی و اگر بد خلق و سختدل بودی حتما از دورت پراکنده می‌شدند. پس، از آنها درگذر و برایشان آمرزش طلب و در کارها با آنان مشورت نما و چون تصمیم گرفتی بر خدا توکل کن که بی‌تردید خداوند توکل کنندگان را دوست دارد.»
خداوند متعال به پیامبرش دستور می‌دهد آن‌ها را در کارها سهیم کند و با آن‌ها مشورت کند. بنابراین مشورت با مردم و نرمی با آن‌ها سیره پیامبر اسلام(ص) و دستور خداوند متعال است که باید به آن توجه 
کنیم.