نباید به ضدانقلاب در دانشگاه تریبون داده شود


حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در جمع اعضای تشکل‌های دانشجویی با ‌اشاره به شرایط امروز کشور و جهان، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند ما در پیچ تاریخی قرار داریم، الان زمانی است که جریان سلطه در ضعف قرار گرفته و اگر در این مرحله هم نتواند ایران اسلامی را زمین‌ بزند، دیگر نظام ما مهارنشدنی است و اگر هم بتواند ایران را زمین بزند، علناً براساس طراحی‌هایی که کرده به شکست موردی اکتفا نخواهد کرد.
به گزارش فارس، وی ادامه داد: در چنین شرایطی وظیفه همه ما مقابله با دشمن است و باید به اندازه توان خود و با ابزاری که در اختیار داریم با دشمن مقابله کنیم.
رئیس ‌نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: ما متکی به یک قدرت لایزال هستیم و این منبع قدرت خداوند است؛ ما اگر به این قدرت متصل شویم، مطمئناً نتیجه خواهیم گرفت و ممکن است مسئله یک محمد بن سلمانی را که فقط سال گذشته ۲ میلیارد دلار برای ایجاد ناامنی در ایران هزینه کرده بود را با یک خاشقچی وهابی حل کند.
حجت‌الاسلام رستمی تصریح کرد: دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی باید خود را وسط میدان دیده و میدان را هم حساس ببینند. آنها باید خودشان را وسط درگیری‌ها بدانند و در هر حالی که هستند باید آن را مهم‌ترین سنگر بدانند و برای آن بجنگند.


وی خاطرنشان کرد: ما نباید به رقیب فرصت بدهیم، نباید در دانشگاه به کسانی که مخالف انقلاب هستند، تریبون داده شود، افراد ضد انقلاب حق ندارند با امکانات انقلاب علیه نظام و انقلاب تبلیغ کنند.
رئیس‌نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان داشت: هر مسئولی در دانشگاه موفق شود، نظام موفق خواهد شد. اگر به طور مثال رئیس‌جمهور موفق نشود، چندین سال وقت کشور هدر رفته است، اگر جاسوسی در دولت پیدا شود، به نظام ضربه خورده است و اگر هم موفق شود، نظام موفق شده است.
حجت‌الاسلام رستمی گفت: تشکل‌های دانشجویی نیازی به ملاحظه‌گری ندارند، آنها باید با تک‌تک دانشجویان مهربانی داشته باشند و با جریانات هم باید با روشنگری برخورد کنند، اینجا جای تعارف نیست. تشکل‌های دانشجویی باید در مقابل کسانی که تفکرات غربی و لیبرالی را در دانشگاه تبلیغ می‌کنند، محکم بایستند البته نهاد هم باید همین‌گونه عمل کند.
سایر اخبار این روزنامه
دستاورد برجام از «تقریبا هیچ» اوباما به «نزدیک صفر» ترامپ رسید! کارلوس و ماکسیما دولت و پراید!(یادداشت روز) اخبار ویژه انتشار تصاویر آشوب‌ها و زد و خورد پلیس با مردم به حیثیت ما لطمه زده است تجمع فرهنگیان مقابل دفتر سازمان ملل در حمایت از مردم مظلوم یمن احضار و بازداشت چند نفوذی در حوزه جمعیت تظاهرات مردم تونس و مصر در اعتراض به سفر بن‌سلمان «قاتل اره به دست! برگرد» دود خصوصی‌سازی ‌اشتباه به چشم کارگران می‌رود جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی با بمباران دیرالزور ده‌ها زن و کودک سوری را کشتند ابتدای انقلاب در واردات تسلیحات نظامی تحریم بودیم امروز در صادرات آنها نباید به ضدانقلاب در دانشگاه تریبون داده شود هنرمندان و اهالی فکر و نظر در جنگ نرم حکم نیروهای مسلح در جنگ سخت را دارند با ما در فضای مجازی همراه باشید دستاورد برجام از «تقریبا هیچ» اوباما به «نزدیک صفر» ترامپ رسید! دستاورد برجام از «تقریبا هیچ» اوباما به «نزدیک صفر» ترامپ رسید!