ظریف: سخنان من کاملا مستند بود ولی برخی قصد دارند همه چیز فدای اهداف سیاسی کنند

وزیر امور خارجه در واکنش به نظر مخالفان اظهاراتش در مورد پولشویی، گفت: کسانی که به من ایراد گرفتند، به نظام اتهام زدند و مستندات سخنانم در دسترس عموم است.
دکتر محمدجواد ظریف دیروز در توضیح موضوع پولشویی و واکنش‌های متعدد به اظهارات وی در این مورد، افزود: من کاملا مشخص صحبت کردم، اما برخی دوستان برای اهداف سیاسی خود همه چیز را فدا می‌کنند.
ظریف همچنین گفت: نوار اظهاراتم در این خصوص وجود دارد؛ درخواست می‌کنم افرادی که نسبت به اظهارات بنده اعلام نظر کردند در مورد محتوا صحبت کنند نه محتوایی که خودشان ساخته‌اند.
وزیر امور خارجه در ادامه و در پاسخ به مستندات پولشویی، یادآور شد: من مسئول مستندات نیستم، این مستندات در دسترس عموم است و مرکز مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی هم موارد پولشویی را اعلام کرده است.
ظریف ادامه داد: آخرین مستند در ارتباط با این موضوع هم مربوط به افرادی است که با داشتن شبکه پولشویی گسترده اخیرا مجازات شدند، علاوه بر این شبکه‌های پولشویی گسترده دیگر مستند شده است، لذا نیازی به توضیح بیشتر من نیست.
سایر اخبار این روزنامه
معاون وزیر نفت تشریح کرد: مذاکرات برای ایجاد کانال پرداخت بانکی بین اروپا و ایران رئیس کل بانک مرکزی خبر داد: راه‌اندازی«بازار معاملات آزاد نقدی و حواله‌ ارز» در آینده نزدیک دادستان دیوان محاسبات: زمان اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان 26 آبان است موگرینی بر اجرای هر چه زودتر ساز وکار مالی اروپا تاکید کرد همایش مشترک توسعه همکاریهای کشاورزی ایران و اتحادیه اروپا برگزار شد شهردار فولادشهر خبر داد: ایجاد فرصت‌ها واستقبال از سرمایه‌گذاری در فولادشهر ظریف: سخنان من کاملا مستند بود ولی برخی قصد دارند همه چیز فدای اهداف سیاسی کنند انصارالله آمادگی خود را برای توقف جنگ در تمام جبهه‌های یمن اعلام کرد بن سلمان در ایستگاه آخر! سهم خواهی آمریکا برای طالبان با تحسین اقدامات اقتصادی بن سلمان پادشاه عربستان در سخنانش اشاره‌ای به قتل قاشقچی نکرد روایت علی مطهری از اظهارنظر وزیر اطلاعات درباره شهردار تهران معاون هماهنگ‌کننده ارتش: تهدیدات آینده برپایه فناوری است معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید خبر داد: برقراری بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در دستگاه‌های دولتی برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه رئیس جمهور درآذربایجان غربی: افتتاح راه آهن ارومیه و بیمارستان 225 تختخوابی خوی رئیس جمهور درآذربایجان غربی: افتتاح راه آهن ارومیه و بیمارستان 225 تختخوابی خوی رئیس جمهور درآذربایجان غربی: افتتاح راه آهن ارومیه و بیمارستان 225 تختخوابی خوی رئیس جمهور درآذربایجان غربی: افتتاح راه آهن ارومیه و بیمارستان 225 تختخوابی خوی رئیس جمهور درآذربایجان غربی: افتتاح راه آهن ارومیه و بیمارستان 225 تختخوابی خوی رئیس جمهور درآذربایجان غربی: افتتاح راه آهن ارومیه و بیمارستان 225 تختخوابی خوی