دفاع نماینده ‌اصول‌گرا از ورود رسانه‌‌های ‌اصول‌گرا به تلگرام پورمختار: سیاست محدودسازی تلگرام با شکست مواجه شده است

یکی از نمایندگان ‌اصول‌گرای مجلس که از موافقان جدی فیلترینگ تلگرام بود، اذعان دارد که سیاست محدودسازی این پیام‌رسان با شکست مواجه شده است.
«محمدعلی پورمختار» که موافق ادامه فیلترینگ تلگرام است، تاکید دارد حضور «نیروهای انقلابی و ارزشی» در این پیام‌رسان ضروری است، چرا که نباید اجازه داد مخاطبان تلگرام در معرض تبلیغات «زهرآگین» دشمنان قرار بگیرند.
پورمختار در گفت‌وگو با ایرناپلاس گفت که ‌اصول‌گرایان و رسانه‌های منتسب به این جناح که در روزهای اخیر به تلگرام بازگشتند، اطلاعاتی که به درد دشمن بخورد در این پیام‌رسان قرار نمی‌دهند از این رو، بابت درز اطلاعات نگرانی وجود ندارد.
این نماینده ‌اصول‌گرا افزود:‌ فیلترینگ تلگرام سیاست درستی است، اما الان مقصر، دولت است. متاسفانه دولت از پیام‌رسان‌های داخلی حمایت نکرد، در عین حال مخالفت‌های جدی هم با فیلترینگ تلگرام داشتند که باعث شد آن چیزی که مدنظر بود محقق نشود.
وی در ادامه افزود:دولت باعث شد فضای تلگرام به دست مخالفان بیفتد و به سود جریان فرهنگی خاص شود. خوب وقتی عده‌ای در تلگرام هستند هیچ توجیهی ندارد که آنها یک طرفه بیایند علیه همه ارزش‌ها و اعتقادات مردم صحبت کنند و ما هم بی‌خیال شویم. من ورود رسانه‌‌های ‌اصول‌گرا به تلگرام را موجه می‌دانم. آنها باید حضور داشته باشند و پاسخ دهند و جلوی تخریب‌های فرهنگی را بگیرند. ما نمی‌خواهیم هر تعدادی که در تلگرام هستند را رها کنیم تا در معرض تبلیغات زهرآگین دشمن قرار گیرند و دشمن آن‌ها را نسبت به انقلاب و نظام حساس کند و بشوراند. پس حضور نیروهای انقلاب امری ضروری است. ما نباید صحنه را به دست مخالفان بگذاریم.
سایر اخبار این روزنامه
امروزه مردم به جای کتاب، جعبه‌های کتاب‌نما می‌خرند تا خانه‌های‌شان را زیباتر کنند امروزه مردم به جای کتاب، جعبه‌های کتاب‌نما می‌خرند تا خانه‌های‌شان را زیباتر کنند بررسی سفر وزیر امورخارجه انگلستان و دیدار او با «ظریف» و دبیر شورای عالی امنیت ملی، در گفت‌وگو با «فریدون مجلسی»؛ بررسی سفر وزیر امورخارجه انگلستان و دیدار او با «ظریف» و دبیر شورای عالی امنیت ملی، در گفت‌وگو با «فریدون مجلسی»؛ «همدلی» از مخالفت‌های پیوستن به توافق پاریس گزارش می‌دهد تکرار ترامپ نباشیم «همدلی» از مخالفت‌های پیوستن به توافق پاریس گزارش می‌دهد تکرار ترامپ نباشیم «همدلی» در گفت‌وگو با کارشناسان، راه‌کارهای اصلاح یکی از مهمترین چالش‌های اقتصادی را بررسی کرد «همدلی» در گفت‌وگو با کارشناسان، راه‌کارهای اصلاح یکی از مهمترین چالش‌های اقتصادی را بررسی کرد برای لمپن ها حاشیه امن ایجاد نکنید برای لمپن ها حاشیه امن ایجاد نکنید نوبخت به پشتیبانی از ظریف وجود میلیاردها دلار قاچاق را یادآوری کرد نوبخت به پشتیبانی از ظریف وجود میلیاردها دلار قاچاق را یادآوری کرد با حضور رئیس جمهوری؛ آذربایجان غربی به شبکه ریلی کشور وصل شد با حضور رئیس جمهوری؛ آذربایجان غربی به شبکه ریلی کشور وصل شد دفاع نماینده ‌اصول‌گرا از ورود رسانه‌‌های ‌اصول‌گرا به تلگرام پورمختار: سیاست محدودسازی تلگرام با شکست مواجه شده است دفاع نماینده ‌اصول‌گرا از ورود رسانه‌‌های ‌اصول‌گرا به تلگرام پورمختار: سیاست محدودسازی تلگرام با شکست مواجه شده است معاون رئیس جمهوری: روابط ایران و عراق گسترش می یابد معاون رئیس جمهوری: روابط ایران و عراق گسترش می یابد