این روزهای استاد شجریان به روایت فرزندش

آفتاب یزد - گروه اجتماعی: طی دو روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که خبر از حال خوب استاد آواز ایران می‌دهد. استادی که این روزها در بستر بیماری است. این فیلم خبر از این می‌دهد که استاد محمدرضا شجریان، خالق ربنا علاوه بر موسیقی، خوشنویسی و خوانندگی به فوتبال هم علاقه‌مند است البته از نوع خارجی آن. به طوری که بنا به گفته پسرش با برد تیم مورد علاقه‌اش واقعا خوشحال می‌شود. همین علاقه کافی بود که کاربران شبکه‌های اجتماعی برای برد تیم مورد علاقه این استاد آواز ایران که سه شنبه شب هم بازی داشت، دست به دعا شوند تا محمد رضا شجریان را خوشحال ببینند.
*شجریان رئال مادریدی
داستان از این قرار است که رایان شجریان پسر کوچکتر استاد فیلمی را از خود سه شنبه شب منتشر کرد . در این فیلم آمده بود : «می‌دانم دوست دارین از حال پدر خبردار بشین ولی پدر به دلیل شرایط بیماری‌اش نمی‌خواستند که عکس یا فیلمی از ایشان پخش شود به همین دلیل خیلی به ندرت از ایشان عکسی را می‌بینید. باید بگویم حال پدر خیلی خوب و روز به روز در حال بهتر شدن هستند و ان شاءالله خبرهای خوبی از ایشان بشنوید. پدر این روزها بیشتر فوتبال تماشا می‌کنند، می‌خواستم بگویم امشب اگر هرکی بازی بایرن‌مونیخ و رئال مادرید را می‌بیند، دعا کند که رئال ببرد چرا که پدر واقعا از برد این تیم خوشحال می‌شود. »
نکته جالب اینجا بود که در بازی سه شنبه شب تیم مورد علاقه استاد شجریان یعنی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ به پیروزی رسید. این اتفاق باعث شده که بسیاری از کاربران در فضای مجازی ازخوشحالی شجریان خوشحال شوند و حتی کسانی که طرفدار تیم بایرن مونیخ بودند از باخت تیم شان ناراحت نشوند چرا که معتقد بودند که این باخت به خوشحالی استاد آواز ایران می‌ارزد. بسیاری هم به طنز برد این تیم را به شجریان ربط می‌دادند.


یکی از کاربران در این باره در صفحه خود نوشت: «حتی استاد شجریان هم یک رئال مادریدی ‌است، یعنی به قول مولانا آفتاب آمد دلیل آفتاب، باز هم ایمان نمی‌آورید؟
کاربران دیگری به طنز نوشته‌اند: « نمی‌دونم کی حرف‌های رایان شجریان را به گوش داور رسانده بود. بیچاره داور برای خوشحال کردن استاد هرکاری می‌کرد. ». «شجریان داور و خریده بود». «آقا رئال مادرید برد و گفته می‌شه بعد از هر گل استیکر تشکر برای رونالدو فرستاده»
کاربران دیگری که طرفدار تیم بایرن مونیخ بودند نیز در این خصوص گفته اند: «باخت بدی داد بایرن ولی قناعت می‌کنیم به خوشحال شدن شجریان از برد رئال. ». «رایان شجریان نوشته اگر رئال ببره حال پدر خوب میشه.‌ای بابا چرا با احساسات من بازی میکنه و در شرایط بغرنج میذاره. »
فرد دیگری اظهار کرده است: «خوب شد استاد شجریان خوشحال شد با برد تیم رئال».
کاربر دیگری عنوان داشته است: «رایان شجریان میگه استاد با برد امشب رئال جلوی بایرن خیلی خوشحال میشه. آقا من امشب طرفدار رئالم. نویر هم اگر می‌دونست به هیچ توپی نه نمیگفت. »
یکی دیگر از کاربران در خصوص علاقه شجریان به تیم رئال مادرید گفته است: «از دیشب همش تو فکر شجریان هستم خصوصا بعد از پیام تصویری پسرش رایان و برد رئال در برابر بایرن مونیخ! به امید سلامتی استاد»
اینها نمونه‌ای از پیام‌های خوشحالی کاربران شبکه‌های اجتماعی از بابت خوشحالی استاد بعد از برد تیم محبوب او یعنی رئال مادرید است. به هر حال تمامی پیام نشان می‌دهد که استاد محمدرضا شجریان همچنان مرد دوست داشتنی آواز ایران است.