التماس‌های کودکانه به متجاوزان شوشتری

شهروند| فیلم کوتاه بود و تکان‌دهنده؛ صحنه‌های وحشتناک و تلخ تجاوز به یک پسر نوجوان؛ آن‌هم از سوی مردی قوی‌هیکل که به شرارت و اوباشی شهره است. بعد از انتشار این کلیپ دردناک بود که ماجرای این پرونده هولناک فاش شد. پرونده تجاوز به پسران نوجوان که در پلیس آگاهی شهرستان شوشتر خوزستان درحال بررسی است. شرور سابقه‌دار و دو همدستش که فیلم تجاوز را تهیه کرده بودند، درحال حاضر در پلیس آگاهی شوشتر درحال بازجویی هستند. خانواده 2 پسر نوجوان هم شکایت‌های خود را از این شرور مطرح کرده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که این پرونده به همین شکات ختم می‌شود یا نه؛  این در حالی است که دو روز پیش هم مردی از سوی پلیس تهران دستگیر شد که دو پسربچه را با کشاندن به خلوتگاه شیطانی‌اش، آن هم به بهانه نشان دادن خرگوش مورد تجاوز قرار داده بود.
ماجرای این پرونده به 10روز پیش برمی‌گردد. زمانی‌ که مرد جوان به چهار پسربچه شوشتری تجاوز کرد و از صحنه‌های تجاوزش فیلم تهیه کرد. پسران نوجوان در شکنجه‌گاه شرور بی‌رحم اسیر شده و مورد تجاوز قرار گرفته بودند. مرد قوی‌هیکل از صحنه‌های شکنجه سیاهش، فیلم تهیه کرده بود تا بتواند با این فیلم خانواده قربانی‌های خود را تهدید کند، اما این فیلم باعث شد که مجرم سابقه‌دار دستگیر شود. این فرد به همراه دو همدستش که فیلم را تهیه و با آن خانواده‌ها را تهدید می‌کردند، بازداشت و تحویل مراجع قضائی شدند. متجاوزان از افراد سابقه‌دار بوده‌اند که با تهیه فیلم قصد داشتند مانع از پیگیری خانواده این نوجوانان شوند. حالا پس از گذشت 10روز از این ماجرا و بازداشت متهمان، برخی افراد اقدام به انتشار تصاویر عمل منافی‌ عفت این افراد کرده‌اند که در این زمینه پلیس فتا هشدار داد با عاملان انتشار تصاویر در شبکه‌های اجتماعی برخورد قانونی خواهد شد.
مجرم به دلیل بیماری روانی آزاد شده بود
حسین پنبه‌دانه‌پور، فرماندار شوشتر درباره انتشار تصاویر تجاوز و آزار و اذیت جنسی چند پسر کودک و نوجوان توسط یکی از مجرمان سابقه‌دار این شهر به «ایرنا پلاس» می‌گوید: «پرونده این فرد و همدستانش در انتظار صدور رأی است و دادستان از خانواده‌ها خواسته شکایت خود در این‌باره را تکمیل کنند. زمانی که این فیلم منتشر شد، هم توزیع‌کننده، هم فیلمبردار و هم این فرد بازداشت شدند. درحال حاضر نیز در اختیار مقام قضائی قرار گرفته‌اند و پرونده در انتظار صدور رأی است.»


فرماندار شوشتر در واکنش به این‌که برخی رسانه‌های خارجی مدعی شده‌اند این خانواده‌ها تهدید شده‌اند که درصورت انتشار اخبار ماجرا با آنها برخورد خواهد شد، می‌گوید: «چنین چیزی اصلا صحت ندارد و دادستان خانواده‌های این کودکان را خواسته است که برخی شکایت خود را تحویل داده‌اند و برخی هم درحال تکمیل و تحویل‌اند تا به اعمال قانون از سوی قوه‌قضائیه کمک کند. ان‌شاءالله قوه‌قضائیه با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد کرد. ما با جدیت در شورای تأمین پیگیر این ماجرا هستیم، چراکه آبروی شهرستان و استان را به مخاطره انداخته‌اند.»
پنبه‌دانه پور در پاسخ به این‌که چرا این فرد با وجود سابقه و حکم سنگینی که گفته می‌شود دریافت کرده، از زندان آزاد و به حال خود رها شده بوده است، ادامه می‌دهد: «البته این موضوع را دوستان قوه‌قضائیه با توجه به قانون باید پاسخ دهند اما براساس پیگیری‌هایی که من انجام دادم، گفتند این فرد بیماری روانی دارد و طبعا به دلیل تأیید این موضوع آزاد شده است. باید این را درنظر بگیریم که ما درکشور قانون داریم و چیزی فراتر از قانون وجود ندارد و حتما دوستان ما در قوه‌قضائیه براساس قانون عمل کرده‌اند.»
سیدقادر موسوی، دادستان شهرستان شوشتر نیز درباره این پرونده گفت: «تحقیقات تکمیلی درحال انجام است و در مجموع سه‌نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند. رسیدگی سریع و قاطع به این پرونده با توجه به حساسیت موضوع، در دستور کار قرار دارد. برخی از خانواده‌های این نوجوانان در دادسرا حضور یافته و تاکنون دو خانواده به طرح شکایت اقدام کرده‌اند.»