حضرت آیت‌الله سبحانی: واجب است مومنین به هر وسیله‌ای به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند

حضرت آیت‌الله سبحانی با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند:در این برهه از زمان بر مومنین واجب است با هماهنگی هلال‌احمر و موسسات مربوطه به کمک غذائی و درمانی مردم یمن بشتابند و به هر وسیله صدای مظلومانه آن‌ها را به گوش جهانیان برسانند.
به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه حضرت آیت‌الله سبحانی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
قال رسول‌الله (ص):« من سَمِعَ رَجُلاً ینادِی یا لَلمُسلمین فَلَم یجِبهُ فَلَیس بمُسلِمٍ»


مردم مسلمان یمن که ملتی با ریشه تاریخی و تاثیر گذار هستند، روزگار سختی را میگذرانند. میلیونها زن و مرد و کودک خردسال در معرض قحطی و گرسنگی و تلف قرار دارند که ستمگران برای آن‌ها به وجود آورده‌اند. تنها جرم آن‌ها عدم تسلیم در برابر خواست ظالمان سعودی و استعمارگران می‌باشد.
در این برهه از زمان بر مومنین واجب است با هماهنگی هلال‌احمر و موسسات مربوطه به کمک غذائی و درمانی آنان بشتابند و به هر وسیله صدای مظلومانه آن‌ها را به گوش جهانیان برسانند.
قم المقدسه – جعفر سبحانی
8 ربیع الاول 1440
25/08/97
سایر اخبار این روزنامه
وزیر صمت: بخشی از صندوق توسعه ملی برای آرامش بازار اختصاص یافته است کابینه نتانیاهو فروپاشید ائتلاف سعودی در «الحدیده» یمن به زانو درآمد ماکرون خطاب به ترامپ: فرانسه رعیت آمریکا نیست با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم؛ مراسم تشییع پیکر مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد مجلس این هفته میزبان وزیر نفت برای پاسخ به سوال جمعی از نمایندگان است فرمانده کل سپاه: 5 نفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند جریمه 50هزارتومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اعمال می‌شود ایران با خانواده قربانیان آتش‌سوزی کالیفرنیا ابراز همدردی کرد واکنش شهرداری تهران به انتشار فیلمی از حناچی حضرت آیت‌الله سبحانی: واجب است مومنین به هر وسیله‌ای به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند بلاتکلیفی چرا؟ با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها