جریمه 50هزارتومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اعمال می‌شود

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروی شهر تهران گفت: با شروع مرحله دوم طرح کاهش در تهران، از روز شنبه (26 آبان) خودروهای فاقد معاینه فنی روزانه 50 هزار تومان جریمه می‌شوند.
سیدنواب حسینی‌ منش اظهار داشت: جلسه شورای عالی ترافیک برای تصمیم‌گیری در خصوص آغاز مرحله دوم طرح کاهش(LEZ) برگزار و مقرر شد که این طرح از 26 آبان در تهران اجرایی شود.
وی ادامه داد: طرح کاهش طبق قانون باید از اول آبان اجرا می‌شد که پلیس به دلیل مراجعه بی‌سابقه و صف‌های طولانی خودروها در مراکز معاینه فنی تهران خواستار به تعویق انداختن این طرح شد.
حسینی منش در ادامه به آمادگی کامل تمامی نهادهای ذیربط و فراهم شدن زیرساخت‌ها برای اجرای مرحله دوم طرح کاهش اشاره کرد و گفت: علاوه بر دوربین‌ها سطح شهر تهران، دوربین‌های ورودی و خروجی شهر نصب و بازرسی شده‌اند و آماده پلاک خوانی هستند.
پیشتر و در قالب اجرای مرحله نخست طرح کاهش آلودگی هوا (LEZ) که از مهر سال 1395 آغاز شده خودروهای فاقد معاینه فنی درصورت ورود به محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک روزانه 50 هزارتومان جریمه می‌شوند.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر صمت: بخشی از صندوق توسعه ملی برای آرامش بازار اختصاص یافته است کابینه نتانیاهو فروپاشید ائتلاف سعودی در «الحدیده» یمن به زانو درآمد ماکرون خطاب به ترامپ: فرانسه رعیت آمریکا نیست با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم؛ مراسم تشییع پیکر مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد مجلس این هفته میزبان وزیر نفت برای پاسخ به سوال جمعی از نمایندگان است فرمانده کل سپاه: 5 نفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند جریمه 50هزارتومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اعمال می‌شود ایران با خانواده قربانیان آتش‌سوزی کالیفرنیا ابراز همدردی کرد واکنش شهرداری تهران به انتشار فیلمی از حناچی حضرت آیت‌الله سبحانی: واجب است مومنین به هر وسیله‌ای به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند بلاتکلیفی چرا؟ با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها