کابینه نتانیاهو فروپاشید

با عدم توافق نخست‌وزیر و وزیر آموزش رژیم صهیونیستی برای ترمیم کابینه ائتلافی، انتخابات زودهنگام مجلس در فلسطین اشغالی برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، منابع محلی از عدم توافق «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سرهنگ «نفتالی بنت» وزیر آموزش این رژیم برای ترمیم کابینه خبر می‌دهند.
بعد از استعفای «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی کابینه ائتلافی نتانیاهو از اکثریت خارج شد ولی بنت به او پیشنهاد کرده بود که به جای لیبرمن، سمت وزارت جنگ را نیز برعهده بگیرد.
نتانیاهودیروز جمعه با بنت جلسه‌ای برای مذاکره در این موضوع برگزار کرد اما توافقی حاصل نشد. بدین ترتیب حزب «خانه یهودی» به رهبری بنت از ائتلاف نتانیاهو خارج شده و کابینه وی رسما از هم فروپاشید.


در نتیجه، انتخابات زودهنگام مجلس باید در اراضی اشغالی برگزار شود. سران احزاب تشکیل دهنده سیاسی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای تعیین تاریخ انتخابات گردهم می‌آیند.
به گزارش شبکه تلویزیونی «کان» نتانیاهو با ابراز تمایل برای ممانعت از برگزاری انتخابات زودهنگام، گفت: «من با سران احزاب ائتلاف صحبت خواهم کرد تا آنها را مجاب کنم که ائتلاف راست‌گرا را منحل نکنند».
سایر اخبار این روزنامه
وزیر صمت: بخشی از صندوق توسعه ملی برای آرامش بازار اختصاص یافته است کابینه نتانیاهو فروپاشید ائتلاف سعودی در «الحدیده» یمن به زانو درآمد ماکرون خطاب به ترامپ: فرانسه رعیت آمریکا نیست با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم؛ مراسم تشییع پیکر مدیرعامل و معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی برگزار شد مجلس این هفته میزبان وزیر نفت برای پاسخ به سوال جمعی از نمایندگان است فرمانده کل سپاه: 5 نفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند جریمه 50هزارتومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی از امروز اعمال می‌شود ایران با خانواده قربانیان آتش‌سوزی کالیفرنیا ابراز همدردی کرد واکنش شهرداری تهران به انتشار فیلمی از حناچی حضرت آیت‌الله سبحانی: واجب است مومنین به هر وسیله‌ای به کمک مردم مظلوم یمن بشتابند بلاتکلیفی چرا؟ با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها با انتشار بیانیه مشترک تاکید سران اتحادیه اروپا و آفریقای جنوبی بر حفظ برجام و لغو تحریم ها