صدای پای ایران بدون جنگل و رسیدن دیرکرد به قبوض گاز!

ویدئویی از وضعیت جنگل های کشورمان منتشر شد. در این فیلم آمده است: «10سال دیگر جنگل نداریم. ایران در سال 93 رتبه 45 را دربین 156 کشور جنگل دار جهان داشت و بعد از چهار سال معلوم نیست هنوز این جایگاه را داشته باشد.» در ادامه در این فیلم خبری شوک آور هم منتشر شد که در آن آمده بود: «جنگل های شمال به نصف رسید». کاربری نوشت: «همه دنیا دارن تلاش میکنن برای نسل بعد از خودشون درخت بکارن و جنگل ایجاد کنن ما برعکس داریم با تمام قوا برای تخریب شون کار می کنیم». کاربری هم نوشت: «تنها مسئولان توی این موضوع مقصر نیستن خود ما مردم هم مقصریم لازم نیست همش تقصیر رو گردن دیگران بندازیم».
 
 
تصویری از قبض جدید گاز در فضای مجازی پخش شد که در آن ادعا شده  برای مشترکینی که دارای بدهی معوق بودند سود دیرکرد پرداخت قبض را نیز اضافه کرده و در مبلغ نهایی آورده است. کاربران که از این حرکت شرکت ملی گاز دلخور بودند به این کار واکنش نشان دادند. کاربری نوشت:
« بانک ها کم بود حالا از طریق قبض ها هم باید نزول بگیرید؟ » کاربر دیگری نوشت: «یکی نیست به این مسئولان بگه با این گرونی همین که یه نفر بتونه شکم خانوادش رو سیر کنه شاهکار کرده بعد شما میاین ازش سود دیرکرد قبض گاز می گیرین، وای بر شما».