پرسپولیس قاطعانه پدیده خراسان را شکست داد شکوه قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری قاطع چهار بر صفر مقابل پدیده مشهد، جشن قهرمانی باشکوه تر کرد.
در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران، پرسپولیس قهرمان زودهنگام شانزدهمین دوره این رقابت ها در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت و در پایان به پیروزی چهار بر صفر رسید.
کمال کامیابی نیا، علی علیپور، مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده گلزنان سرخپوشان تهران در این دیدار بودند.
قضاوت این دیدار را که در ورزشگاه مملو از تماشاگر برگزاری شد، شاهین حاج بابایی برعهده داشت.


در نیمه اول این دیدار دو تیم علی رغم فرصت های گلزنی نتوانستند توپ را از خط دروازه عبود دهند تا با نتیجه مساوی بدون گل به رختکن بروند.
پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 کرنر سروش رفیعی با ضربه سر مهدی طارمی همراه شد و به دیرک دروازه پدیده برخورد کرد، اما توپ برگشتی را کمال کامیابی نیا به گل تبدیل کرد. در ادامه پرسپولیس با حمایت هواداران خود بر روند بازی تسلط پیدا کرد و به دنبال رسیدن به گل های بیشتر بود. در دقیقه 64 اشتباه مجتبی روشنگر در خروج از دروازه توپ را به طارمی رساند که ضربه این مهاجم از فاصله 40 متری با بدشانسی به بیرون رفت. در دقیقه 67، هجوم همه جانبه پرسپولیسی ها توپ را به علی علیپور رساند که این مهاجم به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه 70، همکاری مهدی طارمی و وحید امیری سبب شد تا طارمی سومین گلزن سرخپوشان لقب گرفته و ورزشگاه آزادی را غرق در شادی کند. در دقیقه 89 فرشاد احمدزاده در یک رفت و برگشت با ضربه سر چهارمین گل قهرمان لیگ برتر را به نام خود نوشت.