از شکستن سر پسر بیرانوند تا سرقت مدال کامیابی‌نیا



شلوغی و هرج و مرج؛ این تصویری است که از تمامی جشن‌های قهرمانی لیگ برتر در ذهن داریم. از اجرای مراسم‌های عجیب و غریب با حضور آدم‌های کاملا غیرقانونی تا حضور سرزده حیواناتی مثل اسب و حتی از خود بیخود شدن‌های عناصری از تیم قهرمان.
پررنگ‌ترین تصاویری که در جشن‌های قهرمانی در خاطرمان نقش بسته این است که در زمان اجرای مراسم، برخی گریه می‌کنند، برخی در حال انجام رقص محلی هستند و باید دور ورزشگاه را وجب به وجب با همین حرکات موزون بگذرانند و برخی دیگر نیز دنبال عکس سلفی و رفتارهای عجیب و غریبند تا بیشتر در کادر لنزها بنشینند و روی جلدها خودنمایی کنند.
جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم اما هیچ شباهتی به این شلوغی‌های بی مزه نداشت. همه چیز تقریبا سر جای خودش بود و غریبه‌ها دیده نمی‌شدند. رییس فدراسیون به عنوان مقام ارشد فوتبال در کنار وزیر ورزش به عنوان راس هرم ورزش ایران، در یک مراسم آبرومند جام را به کاپیتان هدیه کردند.


بازیکنان نفر به نفر از رختکن به زمین آمدند و پای استیج رفتند و مدالشان را گرفتند و منتظر مراسم اهدای کاپ شدند. در این میان حضور بازیکنان با بچه‌های خود از بچه شیرخواره تا دبستانی به سبک بازیکنان خارجی جالب بود. تنها اتفاق عجیب اینکه در پایان مراسم، لیدرها قبل از بازیکنان اصلی جام را بالای سر بردند.
انتهای مراسم مثل همیشه دچار بی نظمی و هرج و مرج شد. در شلوغی‌های پایان بازی مدال کمال کامیابی‌نیا به سرقت رفت و سر فرزند علیرضا بیرانوند نیز شکسته شد. نیروی انتظامی هم با برخی از بازیکنان و اطرافیان تیم درگیر شد. سیدجلال حسینی نیز به دلیل این بی‌نظمی‌ها و برخورد نیروی انتظامی با ناراحتی به سمت رختکن رفت. مهدی طارمی به علت اینکه مأموران نیروی انتظامی و حراست اجازه ورود هانی فرزند مرحوم هادی نوروزی را ندادند، عصبانی بود و در خصوص این مساله با یکی از مسوولان درگیری لفظی پیدا کرد. نکته عجیب اینکه  مهدی طارمی بی‌توجه به همه این شلوغی‌ها با تکیه بر تیرک دروازه با تلفن همراهش صحبت می‌کرد. البته بعدا مشخص شد که طارمی با همسر مرحوم نوروزی در باره اتفاقات جشن که هانی نوروزی در آن جای نداشت صحبت می‌کرد.