به استادیوم می‌روم و با جام برمی‌گردیم

اسطوره باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم قادر است در بازی برگشت نتیجه را به سود خود تغییر دهد و از شانس مناسبی برای دستیابی به پیروزی در آزادی برخوردار است.
به گزارش «ورزش سه»، پرسپولیس در شرایطی که در نیمه اول دیدار مقابل کاشیما آنتلرز نمایش خوبی از خود به جا گذاشته بود در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر 0 واگذار کرد تا شرایط برای جبران و دستیابی به عنوان قهرمانی آسیا سخت شود.
علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس در خصوص نتیجه کسب شده اینطور توضیح می‌دهد: در دوره ما هم همیشه از تیم‌های کره‌ای و ژاپنی وحشت داشتیم. سرعت آنها همیشه برای تیم‌های ایرانی دردسرساز است. عرب‌ها معمولا فوتبال با حوصله بازی می‌کردند اما شرقی‌ها برخی ضعف‌های تکنیکی و تاکتیکی خود را هم با سرعت‌شان می‌پوشانند و با آن مقابل حریف دردسرساز می‌شوند.
وی درباره شانس پرسپولیس برای جبران نتیجه در تهران می‌گوید: هر کس اعتقاد ندارد که پرسپولیس نتیجه می‌گیرد روز شنبه به استادیوم نرود. من خودم که می‌روم و خیلی به نتیجه گرفتن تیم امیدوار هستم. پرسپولیس اگر بتواند در نیمه اول به حریف گل بزند شانس زیادی دارد تا برنده شود. من مطمئن هستم با آن فضای استادیوم و حمایت هواداران بچه‌ها هم تلاش می‌کنند تا در نیمه اول کار حریف را تمام کنند.


پروین معتقد است نباید از دریافت گل در این بازی واهمه داشته باشند و با همان نمایش هجومی خود حریف را تسلیم کنند: خب این بازی فینال است. حاصل زحماتی که کشیدند اینجا مشخص می‌شود. تا اینجا هم خیلی زحمت کشیدند و دم‌شان گرم اما آنها می‌توانند در آزادی به نتیجه برسند. اگر بخواهند از گل خوردن بترسند بازی را باختیم. به نظرم باید با سه فوروارد به حریف حمله کنیم. البته خود آقا برانکو همه چیز را بهتر می‌داند و مطمئن هستیم برنامه و نقشه خوبی برای این بازی خواهد داشت.
پیشکسوت سرخپوشان نسبت به اخراج سیامک نعمتی در آن دقایق انتقاد دارد و ناراحتی خود را بازگو کرد: آخه چه کسی اینطور در کنار پرچم کرنر به حریف می‌پیچد؟ آن هم وقتی که داور خطا گرفته، برادر من آن حرکت دیگر چیست و چرا تیم باید 10 نفره شود و مهمتر اینکه در بازی برگشت هم نیستی. با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و این اخراج کار سخت‌تر شد و بنده خدا برانکو باید ببینیم چه تصمیمی می‌گیرد.
علی پروین که روزگاری یکی از حامیان امید عالیشاه بود نمایش این بازیکن را نیز در دیدار مقابل کاشیما پر اشتباه می‌داند: من از حرفم ناامید نیستم و واقعا عالیشاه از نظر فنی خوب است. ببینید در این دو سالی که بازی نکرده از نظر روحی کاملا تحت فشار است و باید حمایت شود. او بازیکن خوبی است و فوتبال بلد است. در آن دقایق اما باید بداند کجا بازی می‌کند و حتی یک دقیقه هم فرصت گیرش آمد باید قدرش بداند و با تمرکز و هدفدار بازی کند. امید در بازی برگشت وظیفه سنگین‌تری دارد و باید در کنار بقیه به دنبال جبران نتیجه باشد.
اسطوره باشگاه پرسپولیس در پایان بار دیگر با اعلام اینکه روز شنبه و در بازی برگشت در استادیوم آزادی حاضر خواهد شد گفت: این یک بازی بزرگ است و همه باید در کنار تیم باشند. 
همه به این بچه‌ها اعتماد داریم و می‌دانیم که می‌توانند کار بزرگی انجام دهند. در نیمه اول واقعا فوق العاده بودند و امیدواریم در تهران کار ژاپنی‌ها را تمام کنند. این بازی خودم هم به استادیوم می‌روم ان‌شاالله با دست پر برگردیم خانه و جام را بگیریم.