مردم ایران روز گذشته در سراسر کشور در صفوف به هم فشرده بار دیگر وحدت و همدلی خود را به تصویر کشیدند

13 آبان باشکوه‌تر از همیشه
همدلی| از زمانی که دونالد ترامپ بر کرسی ریاست جمهوری ایالات متحده تکیه زده است، سعی کرده که با رجزخوانی‌های خود علیه ایران نوعی ترس و دلهره و تردید در بین مردم ایجاد کند. خروج از برجام، شروع دوباره تحریم‌ها شاید این گمان را در بین سردمداران ایالات متحده تقویت می‌کرد که روز 13 آبان امسال آن چهره و جدیت سال‌های گذشته را نداشته باشد و مردم به دلیل مشکلات اقتصادی روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار را که سالگرد اشغال سفارت آمریکا از سوی دانشجویان خط امام در سال 58 است، به خیابان‌ها نیایند و اقدامات دولتمردان آمریکا را محکوم نکنند.
ترامپ دور دوم تحریم‌ها را همزمان با 13 آبان اعلام کرده بود، اما این همزمانی باعث شد که مردم در سراسر کشور در صفوف به هم فشرده، بار دیگر شعار مرگ بر آمریکا را با هم فریاد بزنند.
روز گذشته این مراسم در تهران همزمان با سایر استان‌ها از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح برگزار شد. اقشار مختلف مردم، از جمله دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان در مقابل لانه جاسوسی- سفارت پیشین آمریکا در تهران- گردهم آمدند و علاوه بر سردادن شعارهایی علیه اقدامات دولتمردان ایالات متحده، وحدت و یکپارچگی خود را در مقابله با تهدیدهای دشمنان اعلام کنند.


به دلیل حساسیت‌های ایجاد شده، بیش از ۱۲۰ خبرنگار، عکاس و فیلمبرداری خارجی راهپیمایی تهران را پوشش دادند.
در این مراسم تعدادی از خبرنگاران خارجی در مصاحبه با افراد شرکت کننده در این راهپیمایی به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان نظر آن‌ها را در مورد اعمال مجدد تحریم‌ها از سوی آمریکا علیه ایران، تاثیر آن بر زندگی مردم ایران و رابطه ایران و آمریکا می‌پرسیدند.
در پایان این مراسم، قطعنامه تظاهرات سراسری مردم به مناسبت 13 آبان «روز ملی مبارزه با استکبارستیزی» مقابل لانه جاسوسی خوانده شد. در بخشی از این قطعنامه که در 8بند تهیه شده بود، آمده است: خروج عهدشکنانه آمریکا از برجام و تشدید سیاست‌های خصمانه سردمداران جنایت پیشه ام الفساد قرن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تحمیل جنگ خاص از نوع روانی – رسانه‌ای، اقتصادی و عملی علیه ملت، بار دیگر دشمن شماره یک و غیرقابل اعتماد بودن طاغوت اعظم، آمریکای پلید را اثبات نمود که در همین رابطه با تبعیت از مواضع حکیمانه مقتدای عظیم‌الشان عزیزتر از جانمان، مخالفت قاطع خود با تکرار هر نوع مذاکره و در هر موضوع با رژیم عهدشکن و شیطان صفت آمریکا را اعلام می‌داریم.
سایر اخبار این روزنامه
نقدی بر حضور پررنگ اسپانسرها و گسترش دایره نفوذشان در صدا و سیما امپراتوری پول در رسانه ملی نقدی بر حضور پررنگ اسپانسرها و گسترش دایره نفوذشان در صدا و سیما امپراتوری پول در رسانه ملی مردم ایران روز گذشته در سراسر کشور در صفوف به هم فشرده بار دیگر وحدت و همدلی خود را به تصویر کشیدند مردم ایران روز گذشته در سراسر کشور در صفوف به هم فشرده بار دیگر وحدت و همدلی خود را به تصویر کشیدند جدیدترین گزارش مرکز آمار نشان می‌دهد بیکاری در تابستان 8/0 درصد رشد کرد سایه رکود بر سر بازار کار جدیدترین گزارش مرکز آمار نشان می‌دهد بیکاری در تابستان 8/0 درصد رشد کرد سایه رکود بر سر بازار کار با شروع تحریم‌ها و دشواری‌های آن برای مردم، دستگاه سیاسی کشور برای کاهش فشارها اقدام کند با شروع تحریم‌ها و دشواری‌های آن برای مردم، دستگاه سیاسی کشور برای کاهش فشارها اقدام کند «همدلی» از بحران مدیریت پسماند در پایتخت گزارش می‌دهد کیسه‌های زباله یا کیسه‌های طلا «همدلی» از بحران مدیریت پسماند در پایتخت گزارش می‌دهد کیسه‌های زباله یا کیسه‌های طلا مردم ایران روز گذشته در سراسر کشور در صفوف به هم فشرده بار دیگر وحدت و همدلی خود را به تصویر کشیدند بازتاب مراسم ۱۳ آبان در رسانه‌های جهان عرب سفیر اتحادیه اروپا در روسیه: ساز و کار مطمئنی را برای همکاری با ایران ایجاد کرده‌ایم سفیر چین: پکن به همکاری های خود با ایران ادامه می دهد