تخفیف 100 میلیون تومانی صدف

شهروند| در آغاز وقتی روی صندلی نشست، به ‌نظر نمی‌آمد چند دقیقه بعد با 100‌میلیون تومان از روی صندلی بلند خواهد شد. سن‌وسالی نداشت. یکی از جوان‌ترین شرکت‌کنندگانی که تا آن لحظه روبه‌روی محمدرضا گلزار نشسته بود، با آن عینک دور سیاه و چهره‌ای که استرس رنگش را سفید کرده بود، یکی از میلیون‌ها دختری به ‌نظر می‌رسید که با رویاهایی کوچک و بال‌هایی ضعیف در آرزوی پریدن و البته نه‌چندان دور پریدن، روی صندلی‌های دانشگاه‌ها می‌نشینند تا بعد از فارغ‌التحصیلی خدا بخواهد و اتفاقی بیفتد. دختر داستان ما اما آمده بود که داستانش را خود بنویسد. با اینکه اضطراب بال‌هایش را لرزان کرده بود، اما پیدا بود که برای بلندپریدن آمده؛ و محمدرضا گلزار هم همان ابتدا این را فهمید و گفت و توقع یک مسابقه جذاب را برای بینندگان برنامه ایجاد کرد.
سوالات البته چندان هم دشوار نبودند. مثل تمام هفته‌های دیگر، مثل تمام برنامه‌های دیگر. اما همان سوالاتی بودند که تاکنون در هفده یا هجده برنامه کسی نتوانسته بود به چهاردهمین پله‌شان برسد. دختر داستان ما اما توانست و درنهایت برنده بالاترین جایزه‌ای شد که تاکنون برنامه «برنده باش» به یکی از شرکت‌کنندگانش داده. صدف صدری 21ساله بود که با امید به برنامه گلزار آمد و با 100‌میلیون تومان از آن‌جا خارج شد. دانشجوی رشته صنایع؛ که خیلی زود هواداران پروپاقرصی در سراسر کشور برای خود ردیف کرد. درست یک‌ساعت بعد از برنامه بود که در اینستاگرام فن‌پیج این دانشجوی جوان آغاز به کار کرد تا او هم به قامت یک سلبریتی درآمده باشد. صفحه شخصی خود صدف خانم هم که احتمالا بعد از برنامه راه‌اندازی شده (چون تنها یک پست داشت که آن‌هم عکس صدف در کنار محمدرضا گلزار بود) با 1536 دنبال‌کننده روشن می‌کرد بعد از برنامه جمعه‌شب خیلی‌ها اشتیاق دانستن و بیشتر دانستن از این دختر مهرماهی را داشتند. روند حضور صدف صدری در برنامه گلزار چنان آغاز شد و ادامه یافت که محمدرضا گلزار در دو جای مختلف روند برنامه را قطع و از روی صندلی‌اش به احترام شرکت‌کننده جوانش بلند شد و تماشاگران را به تشویق او واداشت. صدف که از همان ابتدا تمام جایزه‌اش را به پدر و مادرش تقدیم کرده بود، خالق یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های «برنده باش» هم بود. او که موفق شده بود برای نخستین‌بار تا جایزه ۱۰۰‌میلیون تومانی پیش برود، برای فرار از ریسک از دست‌دادن جایزه‌اش در این مرحله از مسابقه انصراف داد. او که تنها فردی بود که در طول هجده برنامه برگزارشده به این تعداد سوال پاسخ درست داد، اما با آوانس گلزار مواجه شد و توانست آخرین سوال را هم ببیند. سوالی که صدف جوان پاسخ آن را هم می‌دانست، اما حیف که با 100‌میلیون تومان از برنامه انصراف داده بود.
 درباره «برنده باش» باید گفت که جایزه ویژه این برنامه تلویزیونی که براساس معلومات عمومی طراحی شده، ۲۰۰‌میلیون تومان است که با پاسخ به 15 سوال چهارگزینه‌ای به شرکت‌کننده برتر اهدا می‌شود.