درخواست کمک هلال‌احمر از دایی!

محمدرضا ستوده- وسط این شلوغ پلوغی‌های ممکلت حساب علی دایی رو هم مسدود کردن. همون حسابی که مردم کمک‌هاشون‌رو برای زلزله‌زده‌های کرمانشاه به اون واریز کردن. البته مث اینکه الان از مسدودی در اومده ولی علی دایی مصاحبه کرده و یه چیز جالب گفته. علی دایی گفته‌ رییس هلال‌احمر به من گفت: طی یک فقره چک، همه پول را به ما بدهید و در تلویزیون نمایش دهیم تا مردم به ما اعتماد کنند!
اول اینکه‌ عجب کار چیپی کرده رییس هلال‌احمر! علنا اعتراف کرده و فریاد زده که مردم به ما اعتماد ندارن و تصور می‌کنن که ما پتوهایی که اونا به زلزله‌زده‌ها میدن رو توی بازار آزاد می‌فروشیم!
دوم اینکه‌ بهرام که گور می‌گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه گور بهرام گرفت... سازمان هلال‌احمری که به همه کمک می‌کنه، حالا خودش باید دست به دامن علی دایی بشه که کمک کنه تا مردم به هلال‌احمر اطمینان کنن! سازمانی که همیشه همه ازش درخواست کمک دارن، با این همه عرض و طول و بگیر و ببند و وسعت، الان خودش از علی دایی درخواست کمک داره!
سوم اینکه‌ این چه توقعیه که شما دارین؟ چرا علی دایی باید همه اون هفت میلیارد تومن‌ رو بده به هلال‌احمر؟ ملت این پول‌رو دادن به علی دایی...اگه می‌خواستن بدن به هلال‌احمر که خودشون بلد بودن! حتما یه دلیلی داشته که دادن به علی دایی. یه موقع هم فکر نکنین دلیلش اینه که مردم فکر می‌کنن هفت میلیاردشون سر از کانادا و خاوری و این‌جور جاها در‌میاره... نه به خاطر این نیست. واسه اینه که مردم الان می‌دونن که پولشون دست علی داییه، علی دایی هم حی و حاضره، جایی هم نمیره!


چهارم اینکه‌ این یه مساله خصوصیه بین مردم و علی دایی. دوست داشتن بهش پول دادن.
پنجم اینکه‌ به نظر نمیاد مساله مبهم دیگه‌ای باقی مونده باشه.