دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با پادشاه عمان در مسقط


خبرگزاری رسمی عمان اعلام کرد، «سلطان قابوس» پنجشنبه گذشته از«بنیامین نتانیاهو» و همسرش در کاخ «البرکه» مسقط استقبال کرده است.این خبرگزاری افزود، سلطان بن سعید قابوس و نتانیاهو در زمینه پیشبرد فرایند صلح(روند سازش) در غرب آسیا و برخی مسائل دوجانبه رایزنی کردند.نتانیاهو نیز دیروز طی بیانیه‌ای در این زمینه اعلام کرد: امروز جمعه از سفر به عمان برگشتم؛ جایی که با سلطان قابوس بن سعید دیدار و گفت‌وگو کردم.
وی افزود: من و همسرم به دعوت سلطان قابوس به مسقط رفتیم. این اولین سفر رسمی]یک نخست‌وزیر اسرائیل[ از سال 1996 تاکنون بوده است. البته در این سفر، رئیس‌ دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) نیز نتانیاهو را همراهی می‌کرده است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه، مدعی شد که این سفر در راستای سیاست‌های تل‌آویو برای تقویت روابط با کشورهای منطقه و تضمین منافع امنیتی، اقتصادی و تکنولوژیک اسرائیل است.
پیش از این سفر، «محمود عباس» رئیس‌تشکیلات خودگردان فلسطین، هم به عمان رفته و با پادشاه این کشور دیدار کرده بود.به همین خاطر، کارشناسان می‌گویند، سلطان قابوس سرگرم میانجیگری میان دو طرف است و احتمالا می‌خواهد طرح پذیرش دو دولت را به نتانیاهو بقبولاند. البته، هیچ یک از گروه‌های فلسطینی با طرح سازش مورد نظر محمود عباس موافق نیست.
سایر اخبار این روزنامه
اقدام متقابل با دیپلمات‌های آلمان کمترین واکنش به بازداشت اسدی است جای خالی نیچه در پیاده‌روی اربعین!(یادداشت روز) اخبار ویژه سانسور بزرگ‌ترین اجتماع بشری در رسانه‌های بین‌المللی افشای نقش فرانسه در نسل‌کشی رواندا با قتل‌عام یک میلیون نفر(پرونده) ترامپ: آقای پادشاه! دیکتاتور یا هر کوفت دیگر هزینه محافظت از خودت را بده فشارهای بی‌امان سیاسی علیه بن سلمان/ آل‌سعود به هذیان‌گویی افتاد چین با وجود تحریم‌های آمریکا خرید نفت از ایران را ادامه می‌دهد دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با پادشاه عمان در مسقط عملیات شرکت جاسوسی صهیونیستی برای شناسایی و مصادره دارایی‌های ایران اقدام متقابل با دیپلمات‌های آلمان کمترین واکنش به بازداشت اسدی است خبرنگار هتاک به ساحت مقدس امام حسین(ع) بازداشت شد اقدام اخیر رئیس‌ مجلس مغایر قانون است لوایح ‌FATF را به بهارستان بازگردانید اقدام متقابل با دیپلمات‌های آلمان کمترین واکنش به بازداشت اسدی است با ما در فضای مجازی همراه باشید اقدام متقابل با دیپلمات‌های آلمان کمترین واکنش به بازداشت اسدی است