جهانگیری نفر دوم دولت است و همه وزرا باید با او هماهنگ باشند!

به گزارش فارس، رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس گفت: این افراد جلسات متعددی با نمایندگان مجلس داشتند و امیدواریم مجلس به این 4 وزیر پیشنهادی رای مثبت دهد.
محمود واعظی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سخنان جهانگیری درباره اینکه وی توان عوض کردن منشی خود را هم نداشته چه به وزیر و وکیل، گفت: آقای شریعتمداری قبل از سخنرانی آقای جهانگیری صحبت کرده بودند و مفصلاً خواستار افزایش اختیارات بسیار بالای وزرا شده بودند و آقای جهانگیری آنجا گفتند که شما که آنقدر از ما اختیارات می‌خواهید (حالا چه به طنز چه غیر آن ) مطرح کردند که ما اختیار عزل منشی خود را هم نداریم.
واعظی اضافه کرد: اما شما که می‌دانید قدرت آقای جهانگیری چگونه است، مطبوعات از صحبت آقای جهانگیری در این شرایط استفاده و به ایشان جفا کردند، اینکه در آینده کسی استعفا می‌دهد یا نه من هیچ اطلاعی ندارم اما آقای شریعتمداری در گذشته به هیچ وجه استعفا نداده بود و روز شنبه به دلیل این جابه‌جایی باید استعفا می‌داد. ضمنا اینکه آقای آخوندی در سال گذشته استعفا نداده بود.
وی تاکید کرد: اینکه ما بخواهیم در رسانه‌ها به شایعات توجه کنیم همان چیزی است که ماه‌هاست آمریکا و سایر کشورهایی که می‌خواهند روی ناکارآمدی نظام سرمایه‌گذاری کنند یکی از کارهایشان این شایعات است و به نظرم این مطلب اصلا درست نیست و امروز هم نقش آقای جهانگیری تعیین‌کننده است، ایشان نفر دوم دولت است و وظیفه همه وزرا و همه اعضاء دولت این است که با ایشان هماهنگ باشند.
وی درمورد نقش علی ربیعی در دولت تصریح کرد: آقای ربیعی به بنده در دفتر رئیس‌جمهور کمک می‌کند تا ارتباط رئیس‌جمهور با اقشار مختلف و دانشگاهیان بیشتر شود.